Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

uiteraard tegen een eerlijke prijs
ben alleen vanaf morgen eigenlijk vanaf nu want ga sluiten op vakantie dus dan gaat het voor mij waarschijnlijk over
zijn veel meer kapers op de kust hier.
Maar het zit me toch meer in de weg dus veel zal ik niet vragen....
Veel plezier alvast!
_likepink_ schreef:Stephaniexh haha dankje
Ik vind via http://picturepush.com/upa uploaden wel erg makkelijk, en dan gewoon afbeeldingsurl tussen img zetten
. Dat ga ik even uitproberen
.
.
^^
.

. Die van jou is ook mooi! Beentjes af & DONE
.
!
), maar zoals iedere verzameling waar ik aan begin, ging alles al snel weer de deur uit ( ongeveer 30 paardjes, dus niet spectaculair veel ofso
) Ik vind het nogsteeds wel leuk hoor ( ik heb hier nog de knabstrupper merrie staan en een dalmatiër hondje ) maar ik weet dat als ik er weer aan begin dat ik me weer niet kan inhouden ( oftewel: ik ga er al m'n geld aan uitgeven en even later verkoop ik het weer met verlies
standaard gang van zaken met dit soort dingen hier )

Ook wel een leukerd, had toen alleen geen geld bij me geloof ik en later nooit meer gekocht. De akhal teke en de friese hengst vind ik allebei een beetje.. Tsjaah, niet mijn smaak zegmaar, maar ik moet erbij zeggen dat ik die laatst alleen nog maar even vluchtig op internet heb gezien