Ja, heb me eerst ook even ingelezen. Ook de driehoekjes op de benen en de handafdruk op de kont en dus de cirkel en de strepen zijn allemaal symbolen die ze echt gebruikten.
Nu nog even op zoek naar wat mini veertjes en kralen maar hé dit zijn geen projectjes die je in een avond af hebt. Ben hier toch wel een paar maand zoet mee (in de weekenden)
ach dat hoeft tog ook niet gaat om het eindresultaat niet om hoe snel het af is. Ik heb ook maar weinig tijd om te repainten vooral de komende 6 weken. Laat je een foto zien als die af is?
Zal ik doen. Heb nog heel veel ander MLP's liggen om te customen maar heb ondertussen ook al 5 schleichjes die custom waardig zijn. Wil die toch ooit ook nog gaan "mishandelen".
_likepink_
Geplaatst: 29-06-11 21:47
Die pony's van pagina hiervoor zijn erg leuk! Vind het laatste paardje dat hoofd met die streep wel erg mooi gelukt
Heb net een projectje op foto gezet, maar hij is nog niet af, en ik vind hem mislukt Moet alleen nog voetjes afmaken, manen en staart donkerder maken en het oogje vind ik nogal eng
Stephaniexh
Geplaatst: 29-06-11 21:50
_likepink_ schreef:
Hoi ! Mag ik me misschien hier ook melden?
Tuurlijk mag dat !
Welkom !
Verdikkie... die foto's willen er gewoon niet op staan
Iemand misschien ideetjes hoe je foto's er makkelijk op kan zetten?
Ik vind via http://picturepush.com/upa uploaden wel erg makkelijk, en dan gewoon afbeeldingsurl tussen img zetten
_likepink_
Geplaatst: 29-06-11 22:01
Trouwens zijn er hier ook mensen die intresse hebben in schleich paarden modellen? Ben de boel beetje aan het opruimen, want zit al 2weken met longontsteking thuis dus moet wel wat doen tegen verveling
Ik heb altijd wel interesse in modellen uiteraard tegen een eerlijke prijs ben alleen vanaf morgen eigenlijk vanaf nu want ga sluiten op vakantie dus dan gaat het voor mij waarschijnlijk over zijn veel meer kapers op de kust hier.
Beterschap met je longontsteking niet te snel weer dingen gaan doen als je denkt dat het goed gaat eerst echt goed herstellen.
_likepink_
Geplaatst: 29-06-11 22:07
Zal nu wel even alle paardjes opeen rij zetten en een foto maken Dat zeker, als ik soms prijzen op mp zie, denk ik echt Maar het zit me toch meer in de weg dus veel zal ik niet vragen.... Oh wat heerlijk op vakantie Veel plezier alvast!
Ja klopt.. Is pas sinds vandaag dat ik een beetje door me kamer kan waggellen, want van het op bed zitten word ik ook niet echt vrolijker... Maar bedankt
Stephaniexh
Geplaatst: 29-06-11 22:10
_likepink_ schreef:
Stephaniexh haha dankje
Ik vind via http://picturepush.com/upa uploaden wel erg makkelijk, en dan gewoon afbeeldingsurl tussen img zetten
Ow, dankjewel . Dat ga ik even uitproberen .
Momenteel heb ik even geen geld voor nieuwe modellen...
Vakantiebaantje komt er weer aan, dus dan kan ik weer geld verdienen & het weer opmaken aan de paardjes .
Beterschap met je longontsteking!
Robin_Rikkie
Geplaatst: 29-06-11 22:12
Beterschap, Ik vind die repaint harstikke mooi hoor alleen, horen die beentjes blauw ofzo te zijn?
welkom likepink, en ik vind je repaint helemal niet mislukt. gewoon afmaken en dan gaat t zeker lukken.
pff t gaat echt hard hier, ff een dag gewerkt en hoppa weer 4 paginas verder. kunnen we volgende week deel 5 openen
PBL: ik heb die fixeerspray ook en herken je probleem. heb hier ook paardjes staan die maar blijven plakken, ook weken/maanden later. dus ben er bang voor. wat wel helpt (voor een volgend paardje dan) is om meer op afstand te sprayen. waarschijnlijk was je te dicht bij.
_likepink_
Geplaatst: 29-06-11 22:28
Dankjewel Jin Haha nee de beentjes moet ik nog afmaken. Stephanie vind die repaint wel erg mooi
Deze heb ik sowieso te koop. En bij interesse nog 3 verfloze modellen.
Moet alleen percheron en de 2 steigerende er wat duidelijker opzetten,foto was wel erg wazig
leuke modellen likepink. helaas zijn mn centjes op.
ik ga ook slapen, welteruste iedereen.
Ina_H
Geplaatst: 29-06-11 22:55
Wat een leuk topic! Ik verzamelde zelf vroeger ook een tijdje schleich ( eerst speelgoedpaardjes, toen grand champions en toen schleich ), maar zoals iedere verzameling waar ik aan begin, ging alles al snel weer de deur uit ( ongeveer 30 paardjes, dus niet spectaculair veel ofso ) Ik vind het nogsteeds wel leuk hoor ( ik heb hier nog de knabstrupper merrie staan en een dalmatiër hondje ) maar ik weet dat als ik er weer aan begin dat ik me weer niet kan inhouden ( oftewel: ik ga er al m'n geld aan uitgeven en even later verkoop ik het weer met verlies standaard gang van zaken met dit soort dingen hier )
De nieuwe collectie vind ik overigens een beetje tegenvallen. De oudere modellen van schleich, dus van een aantal jaar geleden, vond ik altijd erg mooi en realistisch, maar bijvoorbeeld de nieuwe van 2011 vind ik toch tegenvallen.. jammer!
_likepink_
Geplaatst: 29-06-11 23:09
Weltrusten allemaal
Ina_H hahaha herkenbaar, ik kon er ook niet meer mee stoppen Nu minder ik wel, vind sommige modellen wel erg mooi, maar best veel vind ik ook tegenvallen van 2011...
Appaloosa merrie mag trouwens ook weg
Ina_H
Geplaatst: 29-06-11 23:13
Ow, is dat een appaloosa? Dan heb ik ook een appaloosa en geen knabstrupper
Inderdaad, er zitten van 2011 nog wel wat leuke tussen ( die dartmoors vind ik bijvoorbeeld wel leuk ), maar de meeste.. tsjaah
_likepink_
Geplaatst: 29-06-11 23:15
Oh ja het was knabstrupper Ik meende dat 2008 of 2007 een mooie collectie had, en heb daar best veel van gekocht toen.
Weet niet van welk jaartal ze zijn maar wil denk ik deze nog wel aanschaffen
13630 Arabische merrie 13629 Arabische hengst 13649 Hannover hengst 13666 Lusitano hengst 13690 Akhal-Teke En heel misschien Friese hengst als die in echt mooi is
Ina_H
Geplaatst: 29-06-11 23:28
Hihi, dus toch!
Inderdaad, dat vond ik echt wel hele mooie paarden toen! Mooi gedetailleerd enzo De eerste 2 die jij noemt, de arabjes, zijn inderdaad ontzettend leuk, die heb ik ook gehad. Toen de Lusitano hengst uitkwam was ik alweer gestopt, maar dat vind ik ook een mooie. De hannover hengst ook nooit gehad, maar wel eens gezien in real-life Ook wel een leukerd, had toen alleen geen geld bij me geloof ik en later nooit meer gekocht. De akhal teke en de friese hengst vind ik allebei een beetje.. Tsjaah, niet mijn smaak zegmaar, maar ik moet erbij zeggen dat ik die laatst alleen nog maar even vluchtig op internet heb gezien
Deze zijn toch nog gewoon in de winkel te koop dacht ik?
YMJArabians
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-11 07:00
Mooie MLP al zeg! Een andere bokker maakt ook van die mooie MLP customs, ook met vleugels etc. Alleen is al een tijdje geleden dat die wat heeft geopend helaas. Maar de jouwe vind ik ook leuk! Krijg nu de kriebels om een Schleich indianenpaard te gaan maken
@ likepink: Welkom! Ik vind je repaint al erg mooi hoor!