Hoe komen jullie aan die rijsetjes?
Zie die eigenlijk alleen maar online...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Krokodil in België) Cyntje schreef:natasha1996 schreef:ik koop de rijsetjes altijd op bol.com the best winkel en vertrouwbaar
Ik had laatst helaas een andere ervaring met Bol...
Maar zal eens kijken, zo'n dressuur of springsetje is wel leuk

Setjes vind ik wel leuk alleen kan nooit het juiste paard er voor vinden.
. Als je het puur wilt neerzetten (denk zomaar dat jij, Cyn, er niet meer fanatiek mee speelt
), en het paard 'springt' niet, dat ik het er minder netjes uit vind zien. Wil morgen wel even een foto voor je (proberen) te maken van wat ik bedoel. Naborah schreef:Het spring-poppetje bij mij zit/staat altijd in de verlichte zit - zegmaar -. Als je het puur wilt neerzetten (denk zomaar dat jij, Cyn, er niet meer fanatiek mee speelt
), en het paard 'springt' niet, dat ik het er minder netjes uit vind zien. Wil morgen wel even een foto voor je (proberen) te maken van wat ik bedoel.

) maar het staat er gewoon bij je moet de ruiter wel even aandrukken in het zadel
en als ze echt gaan springen kun je ook wat zelfklevend tape gebruiken als ze toch alleen voor de sier staan
bij mij staat het er mooi bij en het hoeft ook alleen maar te staan (ben 25
) en soms even op de foto. Wil de paarden die ik nieuw heb ook nog in het gras op de foto. Nu zijn ze binnen gemaakt en dat vind ik minder. 
)
. Quarter merrie gaat vandaag pas op de post terwijl ik die eigenlijk gister had moeten ontvangen dus nog even gedult hebbe tot morgen hihi