Thanks, fijn om te horen dat tot nu toe niemand me te groot/zwaar vind. Ik weet zelf ook wel dat het niet zo ernstig is dat het zielig is, maar of het storend is dat ik best lang ben.. En natuurlijk altijd leuk om te horen dat jullie mijn pony zo super/prachtig vinden!
ik vind van niet, als je een goed stevig gebouwde hebt! Maarja das mijn mening
_xmichelle
Geplaatst: 03-09-10 19:34
ik vind inderdaad dat je ook snel uit een haflinger kan groeien hoor als je even richting de 1,80 gaat.. maarja, jij bent ook al 1,76 en je past ook nog prima.. t valt toch wel mee denk ik.
Laatst bijgewerkt door _xmichelle op 03-09-10 19:35, in het totaal 2 keer bewerkt
_xmichelle
Geplaatst: 03-09-10 19:35
edit ; hierboven ff verbeterd.
wendyP
Geplaatst: 03-09-10 19:37
_xmichelle schreef:
ik vind inderdaad dat je ook snel uit een haflinger kan groeien hoor als je even richting de 1,80 gaat.. maarja, jij bent ook al 1,76 en je past ook nog prima.. t valt toch wel mee denk ik.
Ja daarom, 1.76 is best groot en zij past nog gewoon Dan pas je dus best lang op een haf.
Ja denk dat het qua uiterlijk niet heel erg stoort, maar misschien als je iemand van 1.83 erop zet dat het dan wel te groot is. Ookal houden ze het wel, ik vergelijk het altijd dat mensen dan met een ladder in de lengte moeten lopen, dat brengt je snel uit everwicht en is ook erg vervelend, ookal is het niet super zwaar..
Qua lengte: Kunnen we niet exact beoordelen zonder foto helaas, gezien ieder mens anders gebouwd is. Je hebt mensen van die lengte die sowieso te groot zijn voor een welsh A, en mensen die er nog netjes op passen. Hangt er dus een beetje vanaf hoe dit persoon gebouwd is.
Qua gewicht: Hoe zwaar is de ruiter? Een welsh kan ongeveer 12% van het eigen gezonde gewicht dragen. Als je niet weet hoe zwaar de pony is kan ik even opzoeken wat het gemiddelde gewicht is van een welsh A en aan de hand daarvan kunnen we dan een geschikt gewicht voor je berekenen.