ik ben 1.65 ik weeg 51kg de hoogte van fierro weet ik niet precies, maar hij heeft ras van een hackney in zitten & die hebben een groot uithoudingsvermogen!
sorry voor te korte beugels, maar was eerste keer dat ik erop ging . nieuwe verzorgpony!
Laatst bijgewerkt door femmetjee op 05-05-09 10:50, in het totaal 2 keer bewerkt
Volgens mij is dit niet helemaal mijn deel van het forum, maar ik heb besloten mijn vroegere verzorgpony op te sporen en misschien te kopen.
Punt is dat ik haar dan wel helemaal voor mezelf wil en niet een klein bijrijdstertje wil zoeken (egoïstisch, dat weet ik en uiteindelijk gaat het me wel om het belang van de pony hoor). Ik wil de 17 jarige welsh merrie dus zelf graag een paar keer per week buiten rijden, omdat ze wel altijd een crosspony is geweest en dus nog graag bereden zal willen worden. Ik heb alleen oude foto's (daar was ik al net zo groot als nu) van mij op haar, maar die zou ik moeten inscannen en dat gaat wat lastig zonder scanner.
De pony is 1.35 m Ikzelf ben 1.70 m en 50 tot max. 55 kg (tijdje geleden dat ik me heb gewogen). Mijn benen komen iets onder de oksel van de pony, dus het ziet er zeker stom uit maar daar gaat het me niet om.
Mijn vraag is, is het zielig deze pony een paar keer per week buiten te rijden (met uiteraard een zo licht mogelijk, goed passend zadel met drukverdeler eronder). Denken jullie dat ik haar uit balans breng?