De laatste past nog wel goed die daarvoor te groot
PaulineJerry
Geplaatst: 04-04-14 14:57
Hieronder ik en mijn NRPS pony Eindershof Jermo, hij is 6 jaar en niet officieel gemeten, hij is een D-pony ik schat hem op 1.43? Zelf ben ik 1.62 (ook niet onlangs gemeten;)) en weeg ik 56 kilo.
pony was als jonge pony niet al te gemakkelijk, op den duur zou ik hem graag door iemand laten uitbrengen (als ik afstudeer en wat meer centjes heb, hihi) ben zelf 25. hem weg doen is het laatste waar ik aan denk en ik heb niet het idee dat ik hem stoor o.i.d, natuurlijk zou het denk ik voor het oog mooier zijn als hij 5 cm groter was geworden haha
hiljaax
Geplaatst: 04-04-14 15:44
Larissbruil schreef:
Te groot, moeten je beugels niet een gaatje langer ??
geprobeerd, maar dat zit toch echt niet lekker, dan kom ik ook amper omhoog uit het zadel met lichtrijden , bedankt voor de tip (:
dankjewel Mioux was er toch iets onzeker over, en wat leuk dat ik nu geen meelezer meer ben. Thuis hoort niemand graag 'horse stories' aan dus dat maakt bokt nog leuker
elkedortmans
Geplaatst: 04-04-14 16:42
Dit ben ik met mijn pony's. wat vinden jullie ervan? Ik zet expres niet erbij hoe groot ze zijn en hoe groot ik ben. Ik ben erg benieuwd wat jullie over de lengtes denken!
Okee dankjewel allemaal ik rijd al bijna een half jaar niet meer op de bruine pony (omdat ik er dus te groot voor ben) Maar hoe groot denken jullie dat de pony's en ik zijn?