LiannePuthzy schreef:ben ik te groot (dacht zelf van wel, was tijdens ponykamp in de zomer, ben degenen in het zwarte vest met roze strepen)
[ Afbeelding ]
dit pony kamp herken ik
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiannePuthzy schreef:ben ik te groot (dacht zelf van wel, was tijdens ponykamp in de zomer, ben degenen in het zwarte vest met roze strepen)
[ Afbeelding ]
leestmee schreef:Arc_En_Ciel schreef:Sorry voor de vraag zonder foto, maar zou ik met 1.64 m op een jong paard van 1.55 m kunnen?
Ik ben bang dat ik dan wel wat te klein ben.
[ Afbeelding ]
Ik ben 1.52 en ik rij er 1 van 1.72. Dat gaat prima hoor.
Dus moet jouw vraagstuk ook geen probleem zijn.
Yezzi schreef:leestmee schreef:Sorry voor de vraag zonder foto, maar zou ik met 1.64 m op een jong paard van 1.55 m kunnen?
Ik ben bang dat ik dan wel wat te klein ben.
[ Afbeelding ]
Ik ben 1.52 en ik rij er 1 van 1.72. Dat gaat prima hoor.
Dus moet jouw vraagstuk ook geen probleem zijn.
Ik vind jou eigenlijk 'te klein'
SharonZ schreef:@soloro, ook op die manier kan je een pony of paard trainen met evenwicht, dat lost het natuurlijk niet helemaal op maar het scheelt altijd iets.
En ligt het aan mij of begint dit topic een beetje gaar te worden![]()
Als deze foto eerder werd gevraagd zou er gezegd worden dat het gewoon pastte, Tegenwoordig kan hier helemaal niks meer, elke centimeter dat je voet onder de buik komt is een dikke nee
Maar laten we weer on topic gaan, het viel me op
SharonZ schreef:@soloro, ook op die manier kan je een pony of paard trainen met evenwicht, dat lost het natuurlijk niet helemaal op maar het scheelt altijd iets.
Als deze foto eerder werd gevraagd zou er gezegd worden dat het gewoon pastte, Tegenwoordig kan hier helemaal niks meer, elke centimeter dat je voet onder de buik komt is een dikke nee
Yezzi schreef:SharonZ schreef:@soloro, ook op die manier kan je een pony of paard trainen met evenwicht, dat lost het natuurlijk niet helemaal op maar het scheelt altijd iets.
Wat bedoel je hiermee? Als je een pony uit balans brengt zou ik er niet meer op stappen. Nou is dit waarschijnlijk niet van toepassing op de foto van LiannePuthzy, maar ik snap je zin niet helemaal?
poedeltjes schreef:LiannePuthzy schreef:ben ik te groot (dacht zelf van wel, was tijdens ponykamp in de zomer, ben degenen in het zwarte vest met roze strepen)
[ Afbeelding ]
dit pony kamp herken ik