wat vinden jullie?
pony is 1.45 new forest x fjord
ik 1.58 (groei waarschijnlijk niet meer of hooguit 2 cm) en weeg 45/50 (verschilt heel erg)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superwoman schreef:Midasje schreef:Vindt je wel aan de groote kant maar dat is dus puur voor het oog hoor.
Je pony lijkt er geen last van te hebben.
Hoe denk je het te kunnen zien als de pony er wel last van heeft?
Midasje schreef:superwoman schreef:Hoe denk je het te kunnen zien als de pony er wel last van heeft?
merrieveulen schreef:inderdaad. van een foto is gewoon amper te beoordelen of een pony er last van heeft of niet. een vorlijk kijkende pony krijgt al snel het stempel nergens last van te hebben, maar misschien zakt diezelfde pony bij een actieve stap wel door de achterbenen. dat kan je niet zien van één foto. wat je wel kunt zien is hoe de verhouding van de ruiter tov de pony is, en zodoende kan je vaak zeggen 'te groot' of 'niet te groot', maar er blijven natuurlijk wel twijfelgevallen.
wanneer een ruiter vrij groot is maar niet direct TE groot is het vrijwel onmogelijk om te zien van een normale standfoto of de pony er last van heeft of niet. ga eens rondvragen, hier op Bokt zijn al genoeg voorbeelden van ruiters die VEEL te groot zijn maar toch denken dat het de pony niet schaadt, en dat de pony er geen last van heeft.
Midasje schreef:weet ik veel zeg ook maar wat, zijn toch ook niet te slimme vragen he.Kun je zelf toch ook wel merken of je te groot bent voor je pony.
Moet je dan met foto en al op bokt.????
Midasje schreef:Midasje schreef:weet ik veel zeg ook maar wat, zijn toch ook niet te slimme vragen he.Kun je zelf toch ook wel merken of je te groot bent voor je pony.
nogmaals
Midasje schreef:merrieveulen schreef:inderdaad. van een foto is gewoon amper te beoordelen of een pony er last van heeft of niet. een vorlijk kijkende pony krijgt al snel het stempel nergens last van te hebben, maar misschien zakt diezelfde pony bij een actieve stap wel door de achterbenen. dat kan je niet zien van één foto. wat je wel kunt zien is hoe de verhouding van de ruiter tov de pony is, en zodoende kan je vaak zeggen 'te groot' of 'niet te groot', maar er blijven natuurlijk wel twijfelgevallen.
wanneer een ruiter vrij groot is maar niet direct TE groot is het vrijwel onmogelijk om te zien van een normale standfoto of de pony er last van heeft of niet. ga eens rondvragen, hier op Bokt zijn al genoeg voorbeelden van ruiters die VEEL te groot zijn maar toch denken dat het de pony niet schaadt, en dat de pony er geen last van heeft.Midasje schreef:weet ik veel zeg ook maar wat, zijn toch ook niet te slimme vragen he.
Kun je zelf toch ook wel merken of je te groot bent voor je pony.
nogmaals
sweetheart schreef:Maar daar is dit topic toch juist voor bedoeld? Voor mensen die twijfelen? Ik ben het met je eens dat sommige foto's echt overduidelijk zijn, maar bij andere foto's snap ik wel dat het gevraagd wordt.
En het kan ook zijn als je al zo lang op een pony rijdt, dat je onbewust je kop in het zand heb gestoken over het feit dat je misschien al wel (veels) te groot bent. Als je die mensen in dit topic wakker kunt schudden dan is dat toch goed? En tja... soms moet daar wel gewoon een duidelijke uitleg bij voor dat mensen begrijpen wat je bedoelt.
Midasje schreef:merrieveulen schreef:inderdaad. van een foto is gewoon amper te beoordelen of een pony er last van heeft of niet. een vorlijk kijkende pony krijgt al snel het stempel nergens last van te hebben, maar misschien zakt diezelfde pony bij een actieve stap wel door de achterbenen. dat kan je niet zien van één foto. wat je wel kunt zien is hoe de verhouding van de ruiter tov de pony is, en zodoende kan je vaak zeggen 'te groot' of 'niet te groot', maar er blijven natuurlijk wel twijfelgevallen.
wanneer een ruiter vrij groot is maar niet direct TE groot is het vrijwel onmogelijk om te zien van een normale standfoto of de pony er last van heeft of niet. ga eens rondvragen, hier op Bokt zijn al genoeg voorbeelden van ruiters die VEEL te groot zijn maar toch denken dat het de pony niet schaadt, en dat de pony er geen last van heeft.Midasje schreef:weet ik veel zeg ook maar wat, zijn toch ook niet te slimme vragen he.
Kun je zelf toch ook wel merken of je te groot bent voor je pony.
nogmaals
sweetheart schreef:Maar daar is dit topic toch juist voor bedoeld? Voor mensen die twijfelen? Ik ben het met je eens dat sommige foto's echt overduidelijk zijn, maar bij andere foto's snap ik wel dat het gevraagd wordt.
En het kan ook zijn als je al zo lang op een pony rijdt, dat je onbewust je kop in het zand heb gestoken over het feit dat je misschien al wel (veels) te groot bent. Als je die mensen in dit topic wakker kunt schudden dan is dat toch goed? En tja... soms moet daar wel gewoon een duidelijke uitleg bij voor dat mensen begrijpen wat je bedoelt.