Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
egnie schreef:Naar wat ik gelezen heb, zou ik Shan hooguit een klein handje brok geven. Gewoon zodat hij ook iets te kauwen heeft. Die brok heeft hij absoluut niet nodig.
Kimmie25501 schreef:Vandaag heeft een stalgenootje van mij hem gereden. Het ging zo goed! Zij kon hem echt aan het werk zetten en dat is echt wat hij nodig heeft. Hij is echt enorm scheef en dat merkte ze wel. Ze was vooral bezig met nagevelijk rijden en flink wat voltes. Ook moet hij beter aan het been worden. Maar in stap schrikt hij juist als je been geeft, en dat moet dan ook weer niet. Daar gaat zij gewoon lekker met hem mee aan de slag een paar keer per week. En als ik weer kan rijden, blijft ze hem wss twee keer per week rijden. Morgen zal hij wss wel enorm spierpijn hebben, dus dan gaan we hem even longeren. Maar nu wel met bijzet.
egnie, Shan krijgt ook ongeveer zoiets. Sws helemaal niet veel. Ik ben nog nooit op het harde opgestapt, altijd in zand. Als hij er dan vandoor gaat, val ik niet zo hard haha.
OleJon, dankjewel!
The_Cat, ook bedankt!
Babootje schreef:egnie schreef:Naar wat ik gelezen heb, zou ik Shan hooguit een klein handje brok geven. Gewoon zodat hij ook iets te kauwen heeft. Die brok heeft hij absoluut niet nodig.
Geef nu ajb niet dit soort adviezen. Het is een groot paard dat om gezond te blijven gewoon goed gevoerd moet worden. In hooi zitten niet alle voedingsstoffen die hij nodig heeft.
Kimmy kan het beste het voerschema met haar stal overleggen. Zo te horen staat ze op een stal waar ze alle adviezen en hulp kan krijgen die nodig zijn.