http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Voor als ze het hebben verandert:
http://i39.tinypic.com/vq71gj.png
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joysieee schreef:Sorry,ik haal mijn stipje weg bij dit topic. Bijna alleen maar ruzie.
Om dit geen oneliner te maken,wil ik jullie als laatste nog even een van mijn nieuwste schleich foto's showen,er zit trouwens tuig op van A Heart For Horses,dat is gisteren binnengekomen!
[ Afbeelding ]
Ik heb laatst ook een stal gemaakt van hout,maar ik heb geen zinom hem hier te posten aangezien ik bijna altijd word genergeerd.
Doei allemaal
cathyenbeau schreef:Hallo beste mensen! Op dit topic zijn al vele en vele ruzies voorgekomen, veel oneliners, veel slowchatten,etc. Mensen, waarom? Waarom zijn er mensen die altijd leuk en goed bedoelde topics willen verpesten? Ik volg nu mee vanaf deel 8, daardoor ben ik sleich gaan kopen, omdat ik dan ook mee kon praten over mijn creaties en tips kon horen van andere mensen. Nu kan ik overigens zeggen dat ik er misschien wel spijt van heb om het te kopen, als je een leuke nieuwe creatie neerzet, krijg je meestal alleen de reactie; leuk! Waar zijn de tips gebleven? Het kritiek op de iets mindere dingen? Daardoor leer je meer dingen te maken! Het plezier in sleich te hebben! Waarvoor is dit topic toch anders bedoeld? De laatste maand heb ik niets meer met sleich gedaan, dat komt omdat ik dan weer denk, jongens, er komt toch weer ruzie van, waarom zal ik het dan plaatsen. Dit is persoonlijk; Als je zelf weet dat andere mensen het niet leuk vinden als je oneliners plaatst, slowchat of ruziet in dit topic, waarom wil je de lol van een ander dan verpesten? De meeste komen dan aan met; ja, maar wat zijn oneliners? Of, ik beloof niet meer te ruziën. Volgende keer, gewoon weer door blijven gaan. Bij nieuwe mensen, die net voor het eerst een berichtje plaats, daarvoor begrijp ik dat het dan even mis gaat, een belangrijke regel, stel je even voor, mensen leggen uit wat oneliners zijn, als ze dat zelf nog niet weten en thats it! Zo moeilijk is dit toch niet?
Sorry, ik vond dit ff heel belangrijk!
En weer terug ontopic;
wanuu; ik vind je nieuwe dondersteen erg goed gelukt!, maar wat mij opvalt is dat de hoefjes zo'n 1 effen kleur hebben.
Conny_love: Stallen zijn erg leuk verzonnen! Heb je die ringetjes zelf gemaakt?
Karla_1999 Tja, er zijn zoveel mensen die denken dat een paardje zoveel waard is, snap ik zelf ook niet
kimfeline schreef:@Conny_love : Wauw, die stallen zijn orgineel bedacht! Echt geweldig haha, mijn complimenten. Puur natuur volgens mij?
@love_horse1 : Aw, doing good! Wat ga je bestellen?
Trouwens, ik kan niet wachten tot ik morgen weer terugkom van school. Dan staan er waarschijnlijk 5 paardjes (of liggen) ze in hun doos op me te wachten. Ik heb de volgende namelijk gekocht van iemand :
Percheron hengst
Oude haflinger merrie
Camargue merrie die achteromkijkt
Liggend halflinger veulen
EN DE SHETLAND MERRIE! Ja, die heb ik al wel maar zij word mijn allereerste, je raad het al, repaint! Ik kan werkelijk niet wachten tot ik met haar aan de slag kan.
love_horse1 schreef:kimfeline schreef:@Conny_love : Wauw, die stallen zijn orgineel bedacht! Echt geweldig haha, mijn complimenten. Puur natuur volgens mij?
@love_horse1 : Aw, doing good! Wat ga je bestellen?
Trouwens, ik kan niet wachten tot ik morgen weer terugkom van school. Dan staan er waarschijnlijk 5 paardjes (of liggen) ze in hun doos op me te wachten. Ik heb de volgende namelijk gekocht van iemand :
Percheron hengst
Oude haflinger merrie
Camargue merrie die achteromkijkt
Liggend halflinger veulen
EN DE SHETLAND MERRIE! Ja, die heb ik al wel maar zij word mijn allereerste, je raad het al, repaint! Ik kan werkelijk niet wachten tot ik met haar aan de slag kan.
Dankje !, ik ga 2 paarden bestellen waarvan een met ruiter en zadel en hoofdstel enz., en het konijnenhok met een konijn, daar ben ik echt helemaal weg van !!!
, ik heb trouwens ook veel spullen gekocht bij deze website : http://www.schleichvaria.nl/nl/c-114121 ... toebehoren , ik vind de spullen daar erg mooi !!
, ik heb daar besteld :
longeerset Op maat gemaakt voor: Tinker hengst
Kleur sjabrakje: Licht Roze
Kleur leer: zwart
Kleur ijzerwerk: Zilver
Halstertouw kleur touw: turquoise
Bloemetjes deken Op maat gemaakt voor: Tinker hengst
Deken met zebraprint Maat: shet
Vrijetijdssetje Op maat gemaakt voor: Tinker hengst
Kleur sjabrakje: Licht blauw
Kleur glitters op frondriem: Blauwe glitters
Kleur leer: zwart
Liksteen Kleur liksteen: roze
Vorm liksteen: vierkant
Poep schepper
halster van lint Kleur halster: licht blauw
Op maat gemaakt voor: Tinker hengst
SuperAvenir schreef:Weet iemand hoe je een schleich paard kunt ombuigen? Of eigenlijk heet dat custom ofzo.
Heeft iemand enig idee?