Nouja, jammer, ik heb een ander paard om mee te rijden! En dankzij dat ik niet kan rijden, ben ik er wel achter gekomen hoe leuk het niet-rijden is, dus eigenlijk ben ik er alleen maar blij mee.
Yallie
Geplaatst: 31-03-13 21:58
Pff hoe serieus sommige mensen een grapje op kunnen vatten, daar moet ik dan weer om lachen
Nee, was niet serieus en aanvallend, is gewoon een leuke foto en het valt echt heel erg mee.. als je het hoort verwacht je iemand die kan meelopen...
Maar zelf ben ik echt een ponyfan... maar ik vond 1,36 echt al een twijfelgeval dat ik zelfs twijfelde om er op te stappen... En nee, het was geen dunne pony of wat dan ook.. Maar gewoon het idee? Achteraf viel het ook heel erg mee, maar gevoelsmatig is het zo klein? (of iig het klinkt zo mini? ) (vandaar ook niet aanvallend bedoeld, want als er niet bij stond dat ze 1,80 was en de pony 1m had ik gewoon eerlijk gezegd "bovenlichaam groot, past misschien nog net, twijfelgeval)...
Borisje: Past nog makkelijk joh, groei nog maar 15 centimeter door. Zelfs dan gaat het nog Effe serieus, als je die informatie er niet bij had gezet had ik waarschijnlijk nog gezegt dat het nog net pastte of dat het een twijfelgeval was. Wat heb je trouwens een leuke shet
belisabel
Geplaatst: 31-03-13 22:45
Wat vinden jullie van de laatste foto in mijn profiel? Ik vind zelf dat ik nog net maar ik ben benieuwd naar jullie mening, en of ik nog pas als ik wat doorgroei eigen rij commentaar: tenen naar binnen, handen dragen, iets rechter zitten.
Irisx94 -> past koosrocco -> past finnens -> past Bubbleee -> past Fvbb -> past gerlindie -> te groot ZeSteigert -> past (gelukkige verjaardag trouwens Lizzykizzx -> past zoExpres -> past carmenbrum -> past annnneeee -> past sari_leroy -> past Mette1998 -> past little_birdy -> past SaartjeNina -> past nog net stvieee -> past minkxx -> past liliekska -> ik vind je te lang Borisje -> raar, maar ik vind het van benen en zo wel passen, maar bovenlichaam te groot xDorientj -> past
ik heb mail gekregen van de eigenaresse van manege of ik eens op een ander paardje wilde lessen paardje is 1m52 ik rond 1m80? paardje is BWP x ander ben ik even kwijt
Ik reed bij iemand zijn paardje maar longeer nu alleen nog maar omdat ik vind dat ik er uitgegroeid ben.. hijzelf zegt dat het heel erg meevalt alleen soms denk ik dat hij dat alleen maar zegt omdat hij ook altijd fijn vond dat ik zijn pony's reed.. het zijn Welshjes en ik ben 1,70.. hier een foto ! wat vinden jullie?
_Tirzaaaaaa
Geplaatst: 01-04-13 14:28
Ik heb ook eentje, lijkt wel beetje op die van jou ik was hier ook ong. 1.70. Ik weet dat ik te groot was maar het was vooral voor het inrijden en doorrijden enzo. Ik woog 45 ofzo.. Was ik te zwaar? Of kon het nog net? Zou ik hem erg uit balans gebracht hebben? (geen commentaar op houding, beugels etc.)