Jazeker,ik had haar nog gezien vanmiddag Haar oog is weer normaal voor een tijdje dus dat is fijn. Wel allemaal klitten in haar manen en ze zit te schuren..
ik ben nu ook wel heel erg niewschierig. Krijg je nog hulp van die ene bokker die je geholpen heeft met de brief? is die eigenlijk nog op de post gegaan?
Je hebt pb, Vandaag bik Tuck geweest. Maar nu was er een stukje hoef af en is het begin naar binnen gekanteld. Mm heel vaag deze uitleg. Kan dit kwaad of stel ik me aan? http://www.mijnalbum.nl/Foto-IMTLP6TI-D.jpg
JoyCiej007
Geplaatst: 07-08-12 21:23
aangezien de hoef nogal 'vies' is, en je het zand/modder er niet eerst hebt afgeborsteld alvorens de foto te maken, valt het erg lastig te zien. Ik zelf zie niets van een 'los stukje', maar een klein stukje hoef (van de rand?) zit dus los en is een beetje naar binnen 'gevouwen' als het ware?
Dat kan geen kwaad, of het moet echt een heel groot stuk zijn. Als het een beetje los zit, kun je het er vaak gewoon af trekken. Of je pakt even een rasp/vijl en raspt/vijlt dat stukje er even af.
Edit: bij nader inzien is dat laatste misschien niet zo'n goed idee, aangezien je zei dat ze nogal kort op de hoeven stond. Dat is idd wel redelijk op de foto te zien, dat ze kort staat.