en ik? de dagen van goed weer breken terug aan, dus mijn oudje gaat terug ohz (eigenlijk is die van mijn moeder) ja zadel is wat te klein voor mij ik heb zijn hoofd er af geknipt omdat ik geen commentaar wilde over het bis ik zit wel wat te kort & vraag me niet wat die zwarte sliert was
pinkelotje16
Geplaatst: 11-05-12 22:04
hoi ik vroeg mij af ik ben heel lang maar niet zwaar vinden jullie dit nog kunnen ik zit wel zonder zadel de linker ben ik. ik rij de haflinger maar soms omdat er soms iemand met lange benen op moet zitten om haar wakker te maken.
dat geeft mij wel weer zelf vertrouwen want ik rij soms op kleine paarden of op ponys omdat ik lang ben maar als ik buiten ga uitstappen krijg ik er vaak komataar op dat het zielig is maar ik ben gewoon lang en niet zwaar
@chalinka daar ben ik het ook mee eens. Het is alleen zo de bouw van het paard heel erg meespeelt en een foto kan ook vertekenen, waardoor mensen soms zeggen dat het bij de ene foto wel past en een andere niet
chalinka : 1e foto: Ik vind je niet mooi meer passen! 2e foto: Past prima! pinkelotje16 : Je past niet meer! Ik vind je misschien ook wat aan de zware kant lijken. verapony888 : 1e foto: Past hardstikke goed! 2e foto: Kan ik niet goed zien maar volgens mij past ze nog wel!