Paardenspullen ontwerpen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pebble2000

Re: Paardenspullen ontwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:29

Ik maak ff een tutorial voor je

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:38

frontriem

wat je nodig hebt:
*naaimachine (als je dat niet hebt is naald en draad ook te doen)
*zwart dik lint
*leuke stof

stap 1: knip een stukje stof van ongeveer 6 cm breed en vouw de randjes naar binnen en naai dat vast. Zodat hij 3 cm breed is.
stap 2: knip het zwarte lint op 6 cm af, vouw het dubbel en naai het vast. Zodat het 3 cm lang is. Doe dit twee keer.
stap 3: maak aan beide kanten van wat je bij stap 1 gedaan hebt vast wat je bij stap 2 gemaakt heb

het zwarte lint hoeft niet perse zwart te zijn!
De afmeting verschilt van het maat paard!

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 18:13

Super!

Bedankt! :D

ellenpepper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-12 09:19

Ik vind echt stom dat ik niets doe maar vandaag ga ik naar de markt :D dus ga ik ff asn de slag met een dekje en frontriem. Xx foto's volgen natuurlijk dan ( ook hoe ik het hooinet heb gemaakt!!)

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:13

Was doodleuk een uitleg voor een (vliegen) frontriem aan het typen..
naja je ziet het al aan komen:
Bijna klaar en dan *BOEM*... Uitleg weg :')
grr..

Iig. schiet ik met mijn halster niet echt op.. Jammer maarja, niks aan te doen.

@Ellen; ben benieuwd!
Ik kruip weer lekker onder mijn steen tot er weer fotos voorbij komen :)
@anika; goede uitleg, alhoewel moet de lengte van de frontriem 3 cm zijn? Want dat gaat wsl. niet passen op mijn paardje, of ben ik nou blond en is het voor een shetje? :+

improud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 15:25

Ik meld me! ik zoek ook nog tips om zelf paarden spullen te maken (:

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:53

@howrse: de dikte van de frontriem, niet de lengte. :+

zooo, ik heb vandaag ook weer een borstel gepimpt, vind het resultaat best grappig, foto's morgen! (probeer ik...)

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 17:37

Ben benieuwd!

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 17:41

Hee! Daar ben ik weer!! Ooh, zie hier allemaal zo'n leuke ideeën voorbij komen.. Ik ga eens denken wat ik dit weekend nog aan kan beginnen om te maken.. Iemand ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:45

Ik ga denk ik een haarspeldje tot een manenclipje omtoveren en een frontriem maken, en misschien een horse bead

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 08:02

Oja, ik had vandaag foto's beloofd van de borstel. := Maarja, die ligt boven en mijn ouders slapen nog en mijn zusje mag hem niet zien. Het is een cadeautje voor haar. Vandaag heb ik niets te doen dus dat wordt weer knutselen!

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:42

(sorry, kan het vorige bericht niet wijzigen.)
woehoe! ben nu paardenkoekjes aan het maken! van www.zelfpaardenspullenmaken.jouwweb.nl
ik hoop dat het lukt, want ik heb namelijk geen "goede" rasp.

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:42

yeeeaaaah,

ik ga donderdag een strass-steen applicator kopen om het een het ander te gaan versieren met hotfix steentjes.

Ik ben van plan mijn halster, wedstrijdjasje, wedstrijdbroek, plastron, handschoentjes, een paar t-shirtjes, bandjes van mijn sporen, paarborstels en heel misschien mijn (nieuwe) cap en chaps, maar ik ga het eerst even proberen op mijn oude cap voor de zekerheid.

Ook wil ik dan een nieuw setje maken die ik dan kan gaan versieren (sjabrakje, bandages, frontriem)

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:24

Lisa99 schreef:
yeeeaaaah,

ik ga donderdag een strass-steen applicator kopen om het een het ander te gaan versieren met hotfix steentjes.

Ik ben van plan mijn halster, wedstrijdjasje, wedstrijdbroek, plastron, handschoentjes, een paar t-shirtjes, bandjes van mijn sporen, paarborstels en heel misschien mijn (nieuwe) cap en chaps, maar ik ga het eerst even proberen op mijn oude cap voor de zekerheid.

Ook wil ik dan een nieuw setje maken die ik dan kan gaan versieren (sjabrakje, bandages, frontriem)

Leuk! Ook van dat setje zelfmaken!

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:25

BTW die antiklit wat ik nog had gemaakt, werkt. Heel goed zelfs. Wie het recept wil moet maar ven PB-en

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:29

xOkidoki schreef:
Lisa99 schreef:
yeeeaaaah,

dankje het leek me zelf ook wel een leuk idee, moet alleen nog ff leuk stof gaan kopen maar ik denk dat ik een setje van spijkerstof ga maken (dat heb ik ook in huis :p) dus ik zal binnenkort echt moeten gaan beginnen, heb nu ook mijn "oude" kamertje ingericht tot naaikamer :P

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:42

xOkidoki schreef:
Lisa99 schreef:
yeeeaaaah,

dankje het leek me zelf ook wel een leuk idee, moet alleen nog ff leuk stof gaan kopen maar ik denk dat ik een setje van spijkerstof ga maken (dat heb ik ook in huis :p) dus ik zal binnenkort echt moeten gaan beginnen, heb nu ook mijn "oude" kamertje ingericht tot naaikamer :P[/quote]

Zet je foto's erop als het af is?

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:46

dankje het leek me zelf ook wel een leuk idee, moet alleen nog ff leuk stof gaan kopen maar ik denk dat ik een setje van spijkerstof ga maken (dat heb ik ook in huis :p) dus ik zal binnenkort echt moeten gaan beginnen, heb nu ook mijn "oude" kamertje ingericht tot naaikamer [/quote]

Zet je foto's erop als het af is?

Ja tuurlijk laat ik dan de foto's zien, wat dacht jij dan 8)7 .... :D, alleen het setje zal wat langer duren, maar de hotfix zal er miss nog dezelfde dag opstaan haha natuurlijk alles meteen uitproberen!

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:48

Ok, ik ben nieuwsschierrig..

Wendie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 09:26

Waar blijven de foto's???? :D

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:09

Wendie1992 schreef:
Waar blijven de foto's???? :D

Mijn foto's?

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 19:07

ik ga dadelijk ff de stof uitzoeken die ik wil gebruiken voor mijn setje,

ik zal anders wel ff foto's sturen van de stof, ik denk dat ik met verschillende kleuren ga werken, en miss ga ik de bandages alvast naaien, dekje duurt te lang en frontriem moet ik de maat nog van opmeten woensdag :P

Xx

Wendie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 19:35

foto's van alle zelfgemaakte spullen.. ik zie vaak staat '' ik heb dit en dat gemaakt'' maar het resultaat via een foto zien we haast niet. Dus waar blijven de foto"s :D

Wendie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 19:36

foto's van alle zelfgemaakte spullen.. ik zie vaak staan '' ik heb dit en dat gemaakt'' maar het resultaat via een foto zien we haast niet. Dus waar blijven de foto"s :D

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 19:37

Wendie1992 schreef:
foto's van alle zelfgemaakte spullen.. ik zie vaak staat '' ik heb dit en dat gemaakt'' maar het resultaat via een foto zien we haast niet. Dus waar blijven de foto"s :D

nou ik heb me stof nog steeds nie uitgekozen maar ga het nu gelijk doen, dan zal ik foto's maken van de stof en dan moeten jullie samen met mij gaan kijken ofdat het leuke stof is en dan ga ik vanavond miss nog beginnen aan de bandages naaien

X