Spookje schreef:Electra63 schreef:Zie de animo voor de wedstrijden bitloos? Bij ons in de omgeving wordt er regelmatig 1 georganiseerd, er is welgeteld 1 combinatie die (iedere keer) meedoet.
En wat betreft de topics op Bokt: het zijn (bijna) altijd dezelfde bokkers die reageren.
Ik lees al een tijdje (zo af en toe) mee in dit topic en vind het nu wel een gepast moment om even te reageren.
Wat al eerder vaker is gezegd over de bitloze dressuurwedstrijden is dat deze (helaas) weinig worden georganiseerd. Vorigjaar zag ik dus voor het eerst bij mij 'in de buurt' een bitloosdressuur wedstrijd was, ik rij eigenlijk nooit dressuurwedstrijden (ik doe mee aan springwedtrijden en heb daardoor geen problemen, mag gewoon met de bitruiters mee doen). Ik dacht leuk ik ga ook eens een keer mee doen aan een dresuurwedstrijd (ook mede omdat ik gehoord had dat er weinig animo was). Ik belde 3/4 weken van te voren om mij hiervoor aan te melden en kreeg ik te horen dat mijn klasse vol was. Ik dacht meteen, wauw echt super goed, er is dus wel veel meer animo dan ik had verwacht! Helaas is niets minder waar. Ik kreeg te horen dat er geen bitloze combinatie mee deden, plaatsen waren weggeven aan de bit ruiters.
Dus voor mij vreemd: wij (bitloos) moeten wel apart starten, maar er wordt geen vaste plekken voor ons gereserveerd. Ik vind het jammer dat ze het ons zo moeilijk maken. Zeker als ze willen dat het bitloos wedstrijd rijden een beetje van de grond komt, geef ons dan ook de ruimte.
Nou da's ook lekker professioneel dan