ik heb: burnt umber, raw umber en ochre geel. vaak met wit en oranje en burnt sienna kun je heel veel kleuren maken
Robin_Rikkie
Geplaatst: 29-06-11 18:36
rood en zwart heb ik al. wit koop ik dan ook. maar moet ik dan lichtbruin of donkerbruin pakken?
Thats_Me
Geplaatst: 29-06-11 18:42
Neem gewoon rood, geel, blauw, zwart en wit. Kun je zelf je kleur mengen tot het gewenste resultaat.
Palmbierlove
Geplaatst: 29-06-11 19:12
hebben jullie ook dat je paardje van fixeerspray gaat glimmen, of heb ik gewoon teveel gespoten? het plakt ook nog steeds en heb het er gistermiddag op gespoten..
heb me pony rijset opgehaald vanmiddag. En er stond een lippi merrie in de vitrine dus die ging ook mee naar huis, want die kon ik tot nu toe nergens vinden.
dank je thats-me kun je misschien keertje een foto plaatsen van mlp die jij gemaakt hebt ben wel nieuwsgierig naar hoe dat eruit ziet.
carmen99
Geplaatst: 29-06-11 20:04
kom net terug van de ortho (!heb nu een beugel! ) en ben even naar een goedkope houten speelgoedwinkel gegaan. heb het lippi veulen de poetsende verzorger meegenomen. op mp heet ik marrozos (is me achternaam, niet lachen )
welkom likepink ook een verslaafde verzamelaar ? feli met je aankopen carmen ik ben D op mp
_likepink_
Geplaatst: 29-06-11 20:43
Dankje Heet trouwens Iris, maar ja klopt vooral ook repainten En zag dat er hier veel mooie dingen voorbij kwamen Niet dat die van mij nu nog veel voorstellen maar werkt goed verslavend dat repainten..