Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minikatje schreef:laatste past ook, maar wat heeft die allemaal om dr nek hangen??
lisannee93 schreef:ja dit snap ik ook wel. maar een oudere pony heeft ook een mindersterk lichaam, dus zou ik liever een ''licht'' kind er op zien plaats van iemand met een klein beetje stevig postuur. Dan loopt de pony nog gewoon maar word deze niet overbelast. Als niemand anders op de pony kan zou ik hem sneller longeren en ''uitlaten''minikatje schreef:laatste past ook, maar wat heeft die allemaal om dr nek hangen??
KLfan: Hoe eerder je een oude pony in de wei zet en er niks meer mee doet, hoe sneller ze oud worden. Hij geeft het vanzelf aan als hij het niet meer aankan. Ik neem aan dat ze er niet meer fanatiek mee rijdt. Overigens weet ik niet hoe oud hij is. Maar een oude pony rijden is niet per definitie zielig.
KLfan schreef:lisannee93 schreef:ja dit snap ik ook wel. maar een oudere pony heeft ook een mindersterk lichaam, dus zou ik liever een ''licht'' kind er op zien plaats van iemand met een klein beetje stevig postuur. Dan loopt de pony nog gewoon maar word deze niet overbelast. Als niemand anders op de pony kan zou ik hem sneller longeren en ''uitlaten''
KLfan: Hoe eerder je een oude pony in de wei zet en er niks meer mee doet, hoe sneller ze oud worden. Hij geeft het vanzelf aan als hij het niet meer aankan. Ik neem aan dat ze er niet meer fanatiek mee rijdt. Overigens weet ik niet hoe oud hij is. Maar een oude pony rijden is niet per definitie zielig.