Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mieneke12 schreef:shetten zijn super sterk! als hij er geen last van heeft,en hij kan nog super hard enzo,kan herl wel hoor;)
maaaar....
hij moet er wel lol in hebben
mieneke12 schreef:shetten zijn super sterk! als hij er geen last van heeft,en hij kan nog super hard enzo,kan herl wel hoor;)
maaaar....
hij moet er wel lol in hebben
Nickie124 schreef:waarom zou je met 1.72 niet meer op een shetlander passen?!
mijn vriendin rijd ook nogsteeds op een shetlander en die is 1.70
dus niet zo zeuren, shetlanders zijn super sterk!

delfa schreef:Nickie124 schreef:waarom zou je met 1.72 niet meer op een shetlander passen?!
mijn vriendin rijd ook nogsteeds op een shetlander en die is 1.70
dus niet zo zeuren, shetlanders zijn super sterk!
mensen geven geen commentaar omdat ze willen zeuren, maar in het belang van de pony!
en nee, met 1,70 pas je écht bij lange na niet meer op een shet
en we zeggen het om de pony, die kan het namelijk niet zomaar zeggen dat je niet meer past . 
ten eerste, hoe weet je dat ze lol hebben? Hebben ze je dat gezegd? En ten tweede zien de paarden zelf niet in dat het schadelijk is op lange termijn, wij zijn ervoor om dit te voorkomen. Calanddra schreef:Ik heb medelijden met een aantal shetlanders hier zeg, jeetje wat een loze argumenten worden er hier gegeven waarom je nog gewoon op shetlanders kunt rijden
Ook als je qua gewicht past, maar qua lengte te lang bent zit je hem in de weg. Je haalt het diertje uit balans met je lengte waar hij dus later weer last van kan krijgen.
En de opmerking als ze maar lol hebben?ten eerste, hoe weet je dat ze lol hebben? Hebben ze je dat gezegd? En ten tweede zien de paarden zelf niet in dat het schadelijk is op lange termijn, wij zijn ervoor om dit te voorkomen.