Ik heb er niet zoveel. Had 2 zwarte en 1 witte. De witte heb ik weggegooit te klein en stuk en de te kleine zwarte heb ik weggeven. Aan een collega van mij. Haar dochtertje rijd paard en wilde hem graag hebben. Nu heb ik 1 zwarte en heb laatst de nieuwe zomerbroek van Harry horse besteld bij Piaffe Ruitersport. Die zalme met streepjes heb hem toevallig net binnen. Hij is echt leuk. Raak wel weer aan een witte broek heb 20April namelijk wedstrijd. Maar dus geen witte broek meer
Dus samengevat: Ik heb nu een zwarte en een zalme rijbroek met streepjes 2 dus
Edit: Foto van de broek:
Laatst bijgewerkt door Horsesandme op 27-03-08 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb Een grijze Een blauw geruite Een bruine Een bruin geruite Een rood/roze geruite Een groenige Een witte Een bourdeaux 2 Beige dat zijn er dus ehh 10, best veel dus
Ik heb er 11, waarvan 2 witte. - donkerblauw met leren zitvlak - donkerblauw zonder leer - zwart - bruin met bandplooi - bruin zonder bandplooi - donkerblauw geruit - beige geruit - roze - grijs met leren zitvlak - en dus 2 witte
bij mij zitten ze in het begin altijd heel goed enzo maar als ik ze een tijdje heb dan gaan ze heel strak zitten rond mn middel (dat is bij de zwarte en 2 beige) maar bij de donker rode heb ik dat niet..
4 2 bruine (van eurostar, de klarissa), 1 met ruitjes(ook van eurostar), 1 witte (eurostar klarissa).. Verder heb ik nog een oude, maar die heb ik eigenlijk nooit meer aan, dat is een donkerblauwe...
2 zomerbroeken: een grijze jodhpurbroek en een auberginekleurige van een heel dun stofje, da's echt een megafijne broek. Ik heb 'm nou iets van 8 jaar en hij was destijds ernstig afgeprijsd, die broek is een van mijn beste impulsaankopen ooit geweest
Verder 2 broeken voor in de winter, een zwarte en een donkerblauwe. Ik heb ook nog een rood met zwarte en twee witte maar die laatste drie draag ik niet meer. Zodra er foto's van zijn komen ze dan ook op EA
Laatst bijgewerkt door Koper op 28-03-08 01:27, in het totaal 1 keer bewerkt
8 rijbroeken, waarvan ik er 5 gebruik 1. Witte rijbroek (draag ik nooit, heb nu een ander) 2. Zwarte rijbroek (draag ik ook nooit, is te klein) 3. Zwarte Eurostar rijbroek 4. Grijze Eurostar rijbroek 5. Lichtblauwe Eurostar rijbroek 6. Witte Eurostar rijbroek (voor wedstrijden) 7. Bruine Eurostar rijbroek 8. Owja ook nog een Mountainhorse donkerblauw/lichtblauw (die pas ik ook niet meer)
Laatst bijgewerkt door ___Tessa___ op 28-03-08 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb er 5. Een bruine (mondoni) Een grijze (eurostar) Een Geruite (die met geel en oranje van HH) Een lichtblauwe maar die is bijna kapot en te klein. En een witte (mondoni) voor wedstrijd.