Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jeeehhhhhhhhh!! En ook nog eens de prix d'elegance yeahhhh!!

Bij welke groep zat je ook al weer??
FenDT schreef:Owwww wacht rij jij niet bij de zilfiashoeve?? Hihihihi...
Ik heb het al gelezen in je voorgaande berichten.. Wel echt balen zeg hoezo kregen jij en je vriendin de schuld dan??

dlientjuh schreef:ik had het al verwacht...
we gingen de mist in bij de proef
onze commandant was een stuk vergeten en omdat de bak is omgedraaid werd er fout gereden
maar wonder boven wonder zijn wij (capelse manege) 4e geworden!!!!
we gingen helemaal los hahaha
angel_moby schreef:Ik rijd inderdaat bij de Zilfiashoeve en wij zijn gedegradeerd. wij kregen de schuld omdat wij een hoger tempo gingen rijden en hun daar niet mee eens waren. Maar eigenlijk zo laag omdat we een te makkelijke proef bhadden
Wordt Arno volgend jaar nou jullie commandant? Gaat Diony er mee stoppen? 
Maar we hebben helemaal geen leuk en écht team, daarom stap ik er ook uit (was ik al van plan voor het kampioenschap). Onze proef ging wel redelijk voor mijn gevoel alleen de pony´s waren een beetje opgefokt en veel slordigheid, helaas. Maar de jury was echt ontzettend streng vond ik, een jury had de punten gegeven dat we 6e of 7e gedeelde plaats hadden maar die andere jury had ons heel weinig punten gegeven en daardoor zijn we 11e geïndigt. Nouja, maakt ook niet heel veel uit. Verder gefeliciteerd iedereen! 
xMarit schreef:Huh de bak was toch niet omgedraaid? Maargoed, hoe dan ook! Toch nog 4e!![]()
we gingen helemaal los hahaha
Anders ben ik mijn oriëntatie kwijt.