Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Booooo schreef:Maastricht-->> Ik reageer niet 'bot'.. Kan jij vinden, en ''via via'' me lesgeefster zit erop dus die heeft er dan ook ervaring mee..
bolle_henkie schreef:Oja, en maatsricht17: als ik een eigen paard had, dan zou ik hem ook niet zomaar uitlenen. Het is vrij vervelend als je hem goed voor elkaar hebt en iemand anders gaat er een uur op rijden. Iedereen rijd verschillend, daar is niks aan te doen. Maar ik ben dan wel diegene die zijn paard weer "recht mag gaan trekken". En ik weet niet of je die schoolpaarden daar wel eens hebt bekeken, maar das toch ook niet alles hoor....!!
bolle_henkie schreef:Sorry, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.... Dat je niet meteen makkelijk op een jong beest weg rijd, snap ik. Maar het gevoel moet je wel hebben. En als je op een doorgetrainde bok stapt, dan zul je hem toch echt wel na moeten kunnen rijden. Mag ik vragen waar je stage loopt sandra15? Het komt niet vaak voor dat ze zowel jonge beesten als oudere, afgerichte paarden hebben staan.
ninja2 schreef:Booooo schreef:Weet je toevallig wannneer de opendag is?
of de site van Deurne?
Ik zou het niet weten maar meestal staat dat op de site.
Ik weet de site ook niet uit me hoofd.
Misschien even in de telefoongids zoeken.
Pala_tijn schreef:He ik heb geen ervaring met deurne maar als je denkt dat het niet goed genoeg is of dat je het rare verhalen vind moet je effe kijken op www.aocterrapaardensport.nl dat is in drenthe dat is de zelfde opleiding als in deurne...
groetjes