Man wil mijn pony's verkopen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:11

oke, ze heeft misschien een heel zwaar *kuch* leven achter de rug,
maar dat heeft hier dus echt geen ene flikker mee te maken he..
dat weet shettie net zo goed als wij allemaal, ze wil gewoon medelijden krijgen en kan niet tegen kritiek..

ladigo14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:14

nee iid appelbolfan het heeft er mischien niks mee te maken maar mischien ook wel
jij weet niet wat ze heeft meegemaakt ! !
dus dat kuchje vind ik beetje erg overdreven hoor als je niet weet wat ze heeft doorgemaakt.
mischien wel iets waardoor ze nu sneller boos word.

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:18

ladigo14 schreef:
nee iid appelbolfan het heeft er mischien niks mee te maken maar mischien ook wel
jij weet niet wat ze heeft meegemaakt ! !
dus dat kuchje vind ik beetje erg overdreven hoor als je niet weet wat ze heeft doorgemaakt.
mischien wel iets waardoor ze nu sneller boos word.

ga jij mij dan maar eens vertellen wat er zo erg is bij haar?
ik heb ook een 'vervelende' ziekte waar ik niet van af kan komen, hoor je mij klagen > nee. Ik heb me er ook overheen gezet, en dat zou zij dan ook eens moeten doen.
Als ze niet tegen kritiek kan en snel aangebrand is, moet ze hier maar niet komen. Bokt is nou eenmaal hard, en daar ontkomt niemand aan.

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:19

Ik denk dat ze gewoon last heeft van die vervelende hormonen waardoor ze sneller en heftiger reageert

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:20

Welshcobfan schreef:
Ik denk dat ze gewoon last heeft van die vervelende hormonen waardoor ze sneller en heftiger reageert

hihi

ladigo14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:22

jha ik weet toch ook niet wat haar problemen zijn.
maar straks zijn het wel serieuse problemen en dat zit jij daar met je kuche kuche

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:24

dan neemt ze maar een extra sterk hoest siroopje is dat uche uche zo weg

ladigo14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:24

hihi ja idd

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:25

Welshcobfan schreef:
dan neemt ze maar een extra sterk hoest siroopje is dat uche uche zo weg

Moet ik idd *uche* maar eens *uche uche* doen

Vanessa24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 08:22

We gaan nou toch niet proberen om haar problemen te ontdekken?
Haar problemen mag geen reden te zijn om zo uit te vallen tegen de meneer in kwestie.
Maar kunnen we ophouden om haar op deze manier belachelijk te maken, want zo zie ik het.

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:18

Een beetje rustiger aan hier .

Aan shettie, het is je al verschillende malen herhaald, maar ik herhaal het nog eens. Let alsjeblieft een beetje op je taalgebruik. Gebruik geen halve afgekapte zinnen, maar duidelijke zonder msn-taal, en met leestekens en hoofdletters. Dat is veel prettiger en duidelijker voor de rest. Als ik nog een reactie zie waarbij er geen punten staan, zet ik dit topic op slot, en dat is niet zonder gevolgen.
Ik begrijp dat het niet altijd gemakkelijk is om kritiek te aanvaarden, en sommige zijn wel vrij hard, maar probeer je niet zo op te winden hierover. Je hebt dit topic geopend met de gedachte dat iedereen jouw gelijk zou geven en steunen. Dat is niet gebeurd, integendeel hebben mensen zich eerder vragen gesteld over je probleem. Je kan deze gewoon netjes beantwoorden en ook aanvaarden dat personen niet altijd iets posten wat in je straatje past.

Aan de rest: Ik zie er een heleboel goedbedoelde vragen en adviezen tussen, maar vooral de laatste pagina's het niveau wat flauw geworden. Ga elkaar nu niet verwijten liggen maken, maar stel wat serieuze vragen zodat de TS ook de kans heeft om een fatsoenlijk antwoord hierop te geven. En over haar problemen moet ook niet gepraat worden, ze bepaald helemaal zelf als ze hier iets over kwijt wil want wie weet ligt het wel heel diep, en dan zulke reacties als de laatste echt kwetsend.

Dus van beide partijen graag een beetje water bij de wijn aub .

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:20

Bij deze mijn excuses ik was gisteravond echt té melig.
Ben nu wel heel benieuwd naar het gesprek van shettie en die man! Ik hoop dat er wat uitgekomen is

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:31

Jullie moeten nou gewoon kappen! als zei een oud mens van 80 was geweest dan had je waarschijnlijk medelijde met haar gehad maar omdat ze tog pas 14 is kan ze niks ergs mee hebben gemaakt! nou ik was 9 toen mijn leven al helemaal verneukt werd, dus ik kan er egt niet tegen dat jullie nou allemaal zo dom lopen te doen! als zij het moeillijk heeft moet ze haar pony er niet onder laten lijden daar ben ik het mee eens maa rjullie weten niet eens WAT er met haaar aan de hand is! denk dat jullie allemaal wel een cursesje hoe ga ik met andere mensen om kunnen gebruiken!

Nadisha

Re: Man wil mijn pony's verkopen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:48

Ik snap wel dat sommige dit een beetje penny vinden, natuurlijk is het vervelend maar het zijn uiteindelijk zijn pony's toch en dat ze hun wintervacht nog hebben scheer je toch gewoon. Ik vind dit idd een beetje penny hoor.

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:50

hoezo penny ga zoeken op bokt er staan 100 topic's over mensen met een shet die nog in zijn wintervacht zit 50% zegt niet scheren en de andere helft zegt van wel.. als ze tog niet weet wat ze moet doen:S.. dat jij nou misschien toen je geboren werd al alles over paarden wist! betekent niet dat de rets van bokt ook zo is

Nadisha

Re: Man wil mijn pony's verkopen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:51

shettie schreef:
ik weet niet of het hier goed staat
maarik moet mijn verhaal even kwijt

ik had vandaag een hele leuke dag ( eindelijk weer es)
fiets ik van school terug naar huis kom ik de man tegen waar ik shets van verzorg en hij heeft mijn vriendin en mij een shet hengstje gegeven elk 1
harstikke leuk en aardig
maar wat hij van daag zei
hij zei dat het niet goed kwam met onze pony's
omdat ze hun wintervact nog hadden en die van hem natuuuuuuurlijk niet ( hij doet nooit wat man met die pony's :S)
ja ze hebben nog een deel van hun wintervacht ja die van ons
nou en
we borstelen en plukken ze elke dag
hij zei zo
ja ze hebben ook geen hooi meer
neej dat halen we vanmiddag op
en hij zei hoeveel biks krijgen ze dan per dag
ik zo elke dag 1.5 handje biks met zonnebloem olie
en ze krijgen brood wortel appel enz enz
hij zo ja dat is niet genoeg ze moeten elke dag 1 kilo biks
ik zei zo
die van jou mischien maar dit zijn onze pony's wij hebben ze gekregen van jou
en toen was ik dus echt pissig het kwam er dus op neer dat we niet voor onze pony's zorgen
en hij zei omdat ze de wintervacht nog hebben hebben ze geen goede conditie nou we lopen elke dag met ze ze hebben conditie genoeg
ik was echt pissig maar nu heb ergste
hij zei
als we ze niet goed verzorgen gaan ze weg
ik zo tegen hem vet schreeuwen en doen
ik zei dat dacht ik dus even niet
het zijn onze pony's wij hebben paspoort in huis
dus je blijft er van af
ik was zoooooo kwaad op hem
en toen werd hij ook chaggie
ik ging steeds harder schreeuwen
en toen ben ik weg gefiets
ik haat em
hij moet van me pony afblijven
ik zit hier nu vet te huilen
hij drijgt wel vaker dat ze weg gaan
ik haat hem
sorry dit moest ik even kwijt

dit wou ik ook nog zeggen, kan het de volgende keer wat duidelijker.. en lees nou even na dit is echt penny

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:07

hoezo is dat penny? omdat ze jonger is als jou misschien?

Ellebelletje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:10

Kimmie_Paard schreef:
hoezo penny ga zoeken op bokt er staan 100 topic's over mensen met een shet die nog in zijn wintervacht zit 50% zegt niet scheren en de andere helft zegt van wel.. als ze tog niet weet wat ze moet doen:S.. dat jij nou misschien toen je geboren werd al alles over paarden wist! betekent niet dat de rets van bokt ook zo is

tog is met ch = toch
rets= rest?

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:12

niet iedereen is perfect! sommige mensen hebbe dislextie ga lekker iemand anders afkraken:S

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:23

hoho.. wat een reactie's tog weer.

@Ellebelletje: je laatste reactie is een beetje flauw

@Kimmie_Paard: als ik dat zo lees voel jij je aangevallen. Waarom ?

en idd hoe is het gesprek tussen jou en die man verlopen shettie?

Ellebelletje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:27

Kimmie_Paard schreef:
niet iedereen is perfect! sommige mensen hebbe dislextie ga lekker iemand anders afkraken:S

Ik kraak niemand af hoor....ik geef even een kleine verbetering...als je daar niet tegen kunt..ga je lekker op een ander forum zitten

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:28

waarom moet je mij verbeteren, weet zelf ook wel dat waarschijnleik geen een van mijn posts hier op bokt zonder spellings fouten is.. :S ben er al vaak genoeg op gewezen, als jij er niet tegen kunt dat ik niet goed ben in schrijven zonder fouten ga jij tog lekker naar een ander forum!

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:37

miauw: kat kat.

mijn vraag nog steeds aan kimmie_paard: waarom voel jij je aangevallen. dit merk aan de post die bedoelt is om voor de TS op te komen maar heb het gevoel of je voor jezelf opkomt.

Ellebelletje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:44

Verosjaak schreef:
miauw: kat kat.

Haha sorry

Effe heel erg offtopic....wat een enorm gaaf paard (vera) in jouw profiel!! Waauuwuw wat een mega knol

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:47

Ik voel me aangevallen omdat ik zelf14 ben en het de meeste hier zo banketstaaf aan het doen zijn. zoals:
oke, ze heeft misschien een heel zwaar *kuch* leven achter de rug,
enz. en ik weet dat iemand van 14 wel een meoilijk leven kan hebben! heb zelf al genoeg mee gemaakt en dan gaan jullie er hier zo dom over doen, jullie weteen niet eens waarom ze een meoilijke tijd heeft:S