Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Shadow_power schreef:
ben ik te groot of te zwaar??
Iedereen heeft een andere meningover wanneer je te groot en te zwaar bent.
Geen msn-taal op bokt!!!!! Kijk anders voor de duidelijkheid in de FAQ 
shadowlover schreef:ik heb een pony op de wei staan van +/- 1,10. die wil ik gaan beleren, maar kwam er al snel achter dat mijn benen te lang zijn. Mijn nichtje heeft evenlange benen, dus hetzelfde probleem. met ons gewicht gaat het in stap wel goed, maar in draf heeft hij er moeite mee.
mijn vraag: in welke leeftijdscatergorie en lengte/gewicht moet ik een bijrijdstertje zoeken?
mijn paard is ongeveer 1,58
Dit is mijn nichtje, bijna even groot als ik en ik ben 1,66.
: Het is ook een beetje hoe je rijdt, vooral bij twijfel gevallen. Ga je echt intensief rijden en doe je er veel aan om een pony'tje nagevelijk te laten lopen op de verkeerde manier (zagen, trekken, plukken, kneden etc.) en minder met je been, dan oogt het ook veel erger.
. heb haar ook vorig jaar pas gekocht en ben 20 dus gelukkig maar
.
Flying_Angel schreef:[img]
ben ik te groot??
superwoman schreef:je beugels zitten te kort Flying_Angel . Als ik jou was zou ik een grotere pony zoeken, omdat je je nu gaat aanpassen aan de pony. Straks moet je en hoop afleren om weer netjes te kunnen zitten.
Het is nog niet schadelijk voor je pony zo hoor, eerder voor jou.
, ik ga binnekort nog wedstrijd doen, en dan zal ik een andere pony kijken, want het is gewoon manege pony
RobinCera schreef:Even wat duidelijkere ;
(en het gaat mij vooral dat ik er voor t springe nog goed oppas)
Oja, ik weet dat de afstand heel mooi was

Justine_Mo schreef:het is toch duidelijk dat je niet te groot bent je benen komen er niet eens onder uit.
Foto's quoten is trouwens niet toegestaan.