Met mijn vorige pony sprong ik niet zo vaak, en het hoogste wat ik met hem heb gesprongen is denk ik 90 cm. Is ook nooit hoger geworden omdat hij daarna artrose kreeg. En Ilze is een paard, dus dat telt niet mee denk ik.
Ligt eraan met welke pony. Met mijn haflinger ging ik niet hoger dan 1.15m Ze kon wel hoger. Ik rijd twee NRPSjes waar ik maximaal 1.20m-1.30m spring en met mijn jonge KWPNer ga ik niet hoger dan 1.10m, omdat ze nog zo jong is.
ik heb gister voor het eerst in een jaar over een balkje ja ja 1 balkje gestapt en gedraaft een jaar geleden sprong ze 1.10/20 ja nu heeft ze een blesuure
Met het paardje waar ik dit moment op rijd, denk ik 1.10 ofzo. Weet zo niet of dat mijn record is. Heb volgens mij wel eens hoger gesprongen met een andere pony.
ik heb met mijn pony ...ehm iets van 1.20 gesprongen..maar ik ben slechter geworden in springen dus ik deed dit nooit meer.... ook aangezien mijn pony slechter is gaan springen en ik het niet meere durf.
Ik ben nu aan het trainen. Ik heb nooit les gehad oid. En ik heb laatst 70 cm op Beate gesprongen, dat is een E-Pony geloof ik.. (of d ) Maar Beate heeft op de Z gesprongen, dus ik ga haar weer trainen, en wil tot minstens 1.20m komen
Met mijn vorige pony op parcour 1m en 1.10m (weet niet hoe al die proeven in nederland noemen ) En het hoogste ooit, 1 losse sprong, 1.50m Zou ik nu niet meer durven (pony was 1.45m ofzo)
Ik heb wel eens een Tripplebar van 1.25m. gesprongen. Op wedstrijd moet ik 90 cm. En als ik springles heb zet soms mijn instructeur een heel parcour neer met ongeveer 10 hindernissen, dan wordt het ongeveer 1.10m.