Ben ik een pennymeisje??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lodo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:55

Serendipity1 schreef:
Joh Lees de penny, maak knotjes met roze strikjes bij je paard, maakt jou dat nou uit of Bokt je een pennymeisje vind of niet

Sluit ik mij volledig bij aan !. Dat gezeur over een ander, ga aan jezelf werken. Getver die onverdraagzaamheid naar elkaar toe
Laat een ander toch zichzelf zijn en genieten !.

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:03

als ik mijn ( verzorg ) welshje rijd MET kleine ( de kleinste ) knopspoortjes, vinden die 2 andere tutjes daar t meteen zielig, want ik rij met sporen, simpelweg omdat ik die pony in moet rijden en zonder sporen niet zo nu en dan eens even erop kan wijzen dat ik de baas ben ( verder los ik alles met kuit, stem en zit hulpen op )

En die 2 tutjes hebben natuurlijk ook een zwarte arab hengst he ( al zeggen ze het zelf ) en ze weten altijd alles beter, * zucht* maar laten wel alles door de wei slingeren zodat ik alles op moet gaan ruimen omdat de ponys er anders gewoon zich aan bezeren

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:54

ik ben het met contessa eens!

christel1857

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:38

Ik ken een penny meisje ( lees : 18 ) en die roept overal dat haar 2 verzorg paarden van haarzelf zijn . Daarbij vind ze altijd wel een manier om te vertellen dat haar paarden beter zijn dan die van mij ( niet echt leuk ofzo) of wie dan ook. Ze kunnen alle oefening uit de z ( met haar er op) en het is zoooow oneerlijk dat ze dit jaar niet ster zijn geworden . Je kent het wel. Is dit ook penny? ik vind persoonlijk van wel. En het begint me echt de keel uit te hangen. Wat doe je er nou tegen?

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:42

gewoon de waarheid vertellen enzo en vragen of ze het dan laat zien

christel1857

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:45

Ja maar is eigenlijk ook niet zo makkelijk. Maar ik denk dat ik wel een keertje ga kijken inderdaad.

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:46

goed plan! maak je ook foto's? haha

christel1857

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:52

goed idee. Ga ik echt doen! straks blijkt ze echt zo goed te zijn. ( kans is klein maarja)

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:53

haha ja.. ik hoop dat het niet zo is en wij lol hebben

christel1857

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:57

Ik besef me net alleen iets: Ze komt volgens mij ook op bokt. Dan stuur ik het wel in een pb ! lachuh

Eigenlijk is het best gemeen maarja ze is 18! kom op zeg!

ziatje

Re: Ben ik een pennymeisje??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:47

Ik denk het wel
Nee hoor, grapje.. Maakt jou het uit dat je penny bent? Gewoon lekker de penny lezen en lekker anderen jou penny laten noemen, leuk toch?

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:57

je bent toch ook een pony als je minstens 700 euro aan een huurpaard uitgeeft???

horsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:02

Nou 700 euro vind ik wel een beetje heeeeeeeeeer erg veel!!
Maar bedoel je dan per maand of per jaar??
want per jaar is dat niet zoveel hoor

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:10

aan zadels, hoofdstellen, borstels, shabrakjes, peesbeschermers, bandages, enz. voor een huurpaard

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:05

ik vlecht zowat altijd ik ben verslaaft aan koekelen met mijn verzorgshetje (die dat niet erg vind ) en ik vind t een hele eer als iemand mij vraagt zijn of haar paard uit te stappen en ik vind mishandelen van paarden sielug.. (wie niet maarja) en ik rijd op een paard waar lang niet iedereen mee overweg kan (als je me daarmee niet gelooft dan vraag je t maar aan de eigenaar haha )

alleen nog wat: ik hou niet zo van arabieren... en ik houd niet van hengsten... de meest verschrikkelijke kleur die ik ken is roze... en ik heb mijn vz paard vaak genoeg aan gepakt... ik heb liever een rustig en mak paard dan een vreselijk irritant druk beest en rijden met sporen en zweep vind ik bij de meeste gevallen terecht (beter 1 kleine hulp met sporen dan 100 harde schoppen zonder....

dus ik ben ook een halfbloed-penny EN IK BEN DR TROTS OP

pegasusje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:31

nee je bent geen pennymeisje
jehebt slechtepennymeisjes zoals dat meisje over is 4 stapen een barbie paard dat is een slecht pennymeisje.
Een goed pennymeisje verzorgt het paard heel goeden volgens mij ben jij een goed pennymeisje

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:50

ghehe ok dan

JoeyRosso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:59

aerdenhout schreef:
Nog heel even dit, je hebt ook hele lieve pennymeisjes hoor.Dat zijn dan de meisjes die heel graag tutten met een paard of pony.Kusjes geven vlechtje hier vlechtje daar,borsteltje links en borsteltje rechts enz. enz. Deze meisjes zijn meer de moedertjes en over het algemeen hebben die ook niet zo'n eigendunk.Van deze pennymeisjes moeten er eigenlijk meer zijn,want dat zijn meestal ook de beste bijrijders.Ze staan altijd voor het paard klaar en ook als ze niet mogen rijden vinden ze het tutten net zo leuk.Jammer genoeg zijn er meer van de andere soort.

oooooooooh, zo'n "pennymeisje" heb ik als bijrijdster (leest geloof ik alleen niet de Penny). heeeelemaal geweldig. maar goed, ik heb ook een Pennypaard: een troetelpaard. hoe meer gefriemel en gefrunnik hoe beter. en roze strikjes: wauw, dan gaat hij helemaal mooi showen. alleen rijdt hij niet vaak andere paarden in. maar hij doet zich wel graag stoerder voor dan hij is. maar hij wordt bijna 15. zou het Penny-gehalte dan afnemen????

_Nicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:01

Alwiene schreef:
Het lezen van de penny maakt iemand geen pennymeisje.

Ergens op bokt staat een erg mooie omschrijving.

In ieder geval, alle paarden superlief vinden, veel vlechtjes maken bij voorkeur met roze strikjes, alles "sielugh" vinden veelal omdat je er geen verstand van hebt en supertrots zijn als je een keer een paard voor iemand uit mag stappen maakt iemand wel een pennymeisje.

Verder zijn Penny's over het algemeen in het bezit van minimaal 10 wilde arabische volbloedhengsten die zij zelf getemd hebben, en waarvan zij de enige zijn die ze kunnen berijden en er dan ook minimaal Z mee starten.

Amen en ze werken bij Anky op stal en ze mogen de paarden daar rijden.

YourtheOne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:05

Wat heb ik gelachen om die lijst
Ik denk dat ik een Halfbloed penny meisje ben

noraahlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:06

Thokkadisje schreef:
Citaat:
Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.

Gevonden in een ander topic hijs briljant

inderdaad

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:39

Verder zijn Penny's over het algemeen in het bezit van minimaal 10 wilde arabische volbloedhengsten die zij zelf getemd hebben, en waarvan zij de enige zijn die ze kunnen berijden en er dan ook minimaal Z mee starten

haha ik heb een arabischevolbloed ruin b+2

haha op HET PAARDENSPEL

voorde rest ben ik 100% haflingergek

Britt_Sisi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:06

Alwiene schreef:
Het lezen van de penny maakt iemand geen pennymeisje.

Ergens op bokt staat een erg mooie omschrijving.

In ieder geval, alle paarden superlief vinden, veel vlechtjes maken bij voorkeur met roze strikjes, alles "sielugh" vinden veelal omdat je er geen verstand van hebt en supertrots zijn als je een keer een paard voor iemand uit mag stappen maakt iemand wel een pennymeisje.

Verder zijn Penny's over het algemeen in het bezit van minimaal 10 wilde arabische volbloedhengsten die zij zelf getemd hebben, en waarvan zij de enige zijn die ze kunnen berijden en er dan ook minimaal Z mee starten. Haha! Haha!

hahahahaha Tong uitsteken

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:35

YourtheOne schreef:
Wat heb ik gelachen om die lijst Haha!
Ik denk dat ik een Halfbloed penny meisje ben Bloos

Me too. Haha! Ik hou meer van poetsen en knuffelen dan van rijden, niet van vlechtjes en ook niet van roze, ik lees de Penny maar ik hou niet van arabieren, ook niet van hengsten (maar wel van ruinen).

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:54

Woest schreef:
Verder zijn Penny's over het algemeen in het bezit van minimaal 10 wilde arabische volbloedhengsten die zij zelf getemd hebben, en waarvan zij de enige zijn die ze kunnen berijden en er dan ook minimaal Z mee starten

haha ik heb een arabischevolbloed ruin b+2

haha op HET PAARDENSPEL Haha!

voorde rest ben ik 100% haflingergek

En natuurlijk geven zij Anky les. *LOL*