Dus morgeochtend allemaal zo rond 9 uur(precies gaat toch niet lukken.
) bij de trap.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) bij de trap.
Lenneku schreef:Ben ik weer!! Ik zal kijken of ik om 9 uur bij de trap kan zijn. Hier is mijn mob nummer ook: 0630024035.
Wij krijgen een boktkamerr
Met hoeveel zijn we nu al?

. Mijn tas is ook wel heel erg lomp groot maar toch... Hoop wel dat ik 'm nog kan tillen straks
) om te kijken hoeveel ruimte een cd speler in neemt.
Loezjuh schreef:Sizz neem je je cdspeler nou mee dan? Lenneke, kun jij toevallig een digi meenemen?
Laatste moment pas meenemen
MissSisa schreef:Loezjuh schreef:Sizz neem je je cdspeler nou mee dan? Lenneke, kun jij toevallig een digi meenemen?
Ja.![]()
Ik stop hem morgenochtend in mn tas, merkt niemand wat.
MissSisa schreef:Tuurlijk wel k, wij negeren haar, dan wil ze wel ruilen.

Welke groep zit je dan? Lenneku schreef:Hahah ga ik heeeeeel gemeen doen in mijn les ben ik er zo uit:P:P:P
(hihi ik red me wel hoor is alleen de les)
ik zag trouwens dat alle groepen hoger dan 12 geen Keukencorvee hebben![]()
ennu jepz ik neem mn digi mee!!
Ach, anders geeft het ook niet eens.
Kylan schreef:Hahaha wat een plan SizzLaatste moment pas meenemen
MissSisa schreef:Kylan schreef:Hahaha wat een plan SizzLaatste moment pas meenemen
Ja maar ik weet niet of me ouders het zo leuk vinden.![]()
![]()
Maar als ik morgen even mn bedje opmaak, de gordijnen open doe en de cd speler in mn tas doe komt mn moeder ook niet meer voor mn bed enzo..........

)
Kylan schreef:MissSisa schreef:Tuurlijk wel k, wij negeren haar, dan wil ze wel ruilen.
Dat kan ook... Maar dat moeten we dan maandagochtend bij de allereerste les al allemaal vragen