Stel hier vragen over je paard!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pferd

Re: Stel hier vragen over je paard!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:11

kimbalover schreef:
ha...kweet denk al welk account die ander is wat ze heeft Knipoog
en toevallig antwoord ze ook in dit topic...kwil het heel graag zeggen ma is dat banketstaaf ofnie Bloos

Ik las dit in een ander topic en zoiets las ik ook in dit topic en toevallig plaats diegene pas vanaf 20 maart berichtjes net een tijdje nadat je van die anderen niks meer hoort Knipoog

Posts: 41 Ik rijd met mijn paard Amigo (nu in de L1) in een manege les, dan leest de instructriese het proefje voor, misschien kun je dat ook aan je instructriese vragen. Hoe heet jouw paardje????

Wie het wil weten vraag ma Tong uitsteken

SORRY hoor, maar als je mij bedoeld, ik ben inderdaad net bij bokt, en mijn paard heet ook Amigo, maar ik heb hier maar 1 account hoor!!!
Ik medoel, ik ben hier pas een weekje Knipoog En kan ik er wat aan doen dat die joran of wie dan ook zegt dat hij/zij een paard heeft dat Amigo heet??? Trouwens, ik heb op het internet wel vaker de naam Amigo gezien, dat is gewoon een leuke naam voor een paard, dus veel mensen gebruiken hem Haha! Haha! Haha! Bloos Maar goed, je bedoelde het natuurlijk niet boos, maar ik wilde alleen effe zeggen dat ik niet die joran ben ofzo.

Paardje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:16

hoi allemaal daar ben ik weer,
denken jullie nauw nog steeds dat ik Joran ben ofzo, Bloos Haha! Knipoog
Ik was met mijn paardje op vakantie, we gingen naar een paardenkamp was vet gezellig. Trouwens, Jaillist, waarom verdenk je iedereen er van dat hij/zij joran is??? Ik bedoel, Pferd kan toch best een paard hebben dat Amigo heet of is dat soms verboden? Ik bedoel, moet ze dan haar paard Jaillist noemen, vind Amigo toch echt liever klinken Haha! Bloos Bloos

Joran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 17:22

Dit MOET ik effe kwijt. Ik lees nu alleen nog maar en reageer nergens meer op omdat Jaillist me hier wegpest!!! Maar ik ben inderdaad Ponygekje en ook Chippiepony1, maar Paardje1992 ben ik niet en Pferd OOK niet. Boos! Ik weet Jaillist dat je super stoer wil doen, maar ik vind het zo onbeschoft van jouw (en ook anderen) dat jullie iedereen hier uit willen sodemieteren, dat noem ik echt zielig!!! Ik bedoel, je hoeft heus niet bang te zijn dat niemand meer op jouw let hoor, maar pesten is volgens mij niet toegestaan op bokt. En als je al zegt dat ik met 3 accounts tegen de regels ben, Dan moet je een kijken of PESTEN niet tegen de regel is Boos! Boos! Boos! Boos! Want ik vind pesten erger, dan gepest worden hoor, en ik zeg alleen tegen de anderen, jullie zijn nog net geen pesters, dus houw het zo en ga niet iedereen vertellen dat hij/zij ik ben!!! Ik weet dat ik met 3 accounts een fout heb gemaakt, maar daarvoor kunnen die andere personen echt NIKS HOOR!!!!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:35

Kijk ns wie we daar weer hebben....

@Pferd: als je toch zo zeker weet dat jij niet dezelfde persoon bent Rolleyes , waar maak je je dan druk om?

@Paardje1992: My god... nee dat zeg ik niet. Ik ben blij dat mij paarrd tenminste een originele naam had. En Amigo is inderdaad een veel voorkomende naam, alleen komt ie hier wel een beetje erg vaak voor. Voor jou tzelfde als voor Pferd verder Slapen .

@Joran: Jij snapt er nog steeds niks van he? Ik pest niemand weg, jij voelt je alleen weer zo aangevallen, net als eerder. Als jij nou gewoon eens normaal toe zou geven dat je meerdere accounts hebt en gewoon op eentje normale berichtjes post voortaan, dan doet iedereen aardig tegen je. Ik geef je advies hier: biecht gewoon ff op dat je meerdere accounts hebt, vertel even wie je nou echt bent en klaar is t gezeur. En dat ik hier je met je neus op de feiten druk is echt niet dat ik aandacht tekort kom hoor Rolleyes , jij kent mij niet dus doe niet of je alles van me weet, daar hebben we t in PB ook al over gehad, remember??

@allemaal: Zo ineens is iedereen dr weer, en lekker kort achter mekaar ook.... En ik zeg t gvd nou nog 1 keer want jullie blijven t met zn allen fout doen. Tis niet Jaillist maar Jallist, bedankt Dromen

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:12

Jalist, volgens mij snap jij het niet hoor, als joran heeft toch toegegeven dat hij/zij 3 accounts heeft, dus ik snap jouw gewoon niet Bloos Ik maak me nergens druk over, maar als ik zo lees, dat jij Joran pest, zou je mij ook eens kunnen gaan pesten, maar dat je het effe weet, ik ben niet zo snel weg te pesten als joran, als je niet ophoud kan ik het ook mooi effe mailen naar de volwassenen hier op bokt. Bloos
Ik wil je niet beschuldigen hoor, maar ik vond Joran nauw eigenlijk best geloofwaardig klinken en ik vind het raar dat je tegen mij zegt dat ik iemand anders ben en trouwens, mijn avatar is mijn paard amigo, dus daar heb je het bewijs. Haha! Knipoog
(ik bedoel het niet boos hoor, maar heb geen zin in pesten)

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 23:03

Naam: Amigo
Ras: KWPN
Geslacht: Ruin
Kleur: Vos
Leeftijd: 6 jaar

Ik weet niet wat jij vos noemt... maar dat paard in jouw ava is dat niet. Niemand verder hier, behalve al die nep accounts van Joran vindt dat ik "pest", wat ik ook niet doe. Jij daarentegen bent ineens net als Joran van mening dat ik mensen weg probeer te pesten Rolleyes . Ik ben deze discussie al eens aangegaan, en dat doe ik niet weer. Hou eens op met om de feiten heen te draaien en get real! Slapen

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 07:20

Jallist schreef:
Naam: Amigo
Ras: KWPN
Geslacht: Ruin
Kleur: Vos
Leeftijd: 6 jaar

Ik weet niet wat jij vos noemt... maar dat paard in jouw ava is dat niet. Niemand verder hier, behalve al die nep accounts van Joran vindt dat ik "pest", wat ik ook niet doe. Jij daarentegen bent ineens net als Joran van mening dat ik mensen weg probeer te pesten Rolleyes . Ik ben deze discussie al eens aangegaan, en dat doe ik niet weer. Hou eens op met om de feiten heen te draaien en get real! Slapen

Amigo is wel degelijk een vos, hij is wel heel donker, maar het staat op het papier, dus zeg ik ook dat wat op zijn papieren staat. En dat jij dat nauw niet wil geloven is mijn schuld niet hoor. Bloos Trouwens, ik geloof je best als je zegt dat je niet pest, maar leg dan effe uit waarom Joran weggeaan is en niet meer durf te reageren (zoals hij/zij geschreven heeft). Ik en Amigo zijn de beste vrienden en weet je, als hij op het papier een vos is en in het echt eigenlijk niet, MAN wat kan het mij schelen??? Ik hou van hem zo of zo!!! Ik ben trouwens niet tegen jouw hoor, maar ik wil graag vriendinnen maken op bokt en niet gepest of beschuldigd woorden. (vat dit effe niet gemeen op ja)

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 09:19

Man o man... Kan ik t helpen als Joran denkt dat ik pest Rolleyes en kan ik t helpen dat ze niet meer onder dr eigen naam reageert. Maar technisch gezien is ze niet gestopt met reageren toen ik dr zogenaamd pestte Slapen want toen is ze gewoon op andere accounts doorgegaan. Dus de enige die er een probleem van maakt is deze persoon en niemand anders.
Over jou en je paard... jij voelt je al net zo snel aangevallen als joran verrassend, maar niet heus.... T enige wat ik zeg is dat de kleur van t paard in jouw ava niet vos is, dat heeft toch geen snars te maken met of je van m houdt of niet? Slapen Ik val niet te overtuigen dat jij iemand anders bent dan Joran of welke van de andere accounts dan ook, en jij zal vol blijven houden dat je dat wel bent, dus maak er niet weer zo'n scène van. Dromen

Nog even wat feiten....
Paardje1992 schreef:
Mijn paard heet Amigo, ik wilde graag dat mijn ouders nog een paard kochten omdat hij alleen staat en hij niet echt met ruinen kan staan maar met merrie juist weer wel. De paarden van Chippiepony1 zijn ruinen en dan wordt het weer getrap (gelukkig alleen op stal en in de wei/padock want met rijden kan het prima! ).

Ik rijd maar 1 keer per week op hem omdat hij een slechte rug heeft. Als ik hem te vaak rijd krijgt hij last van zijn rug en dat wil ik niet.

En dan rijden jullie allebei ook nog eens 7 jaar, en heeft Paardje1992 mij eens gepmt over een manegepony Liza die ingeslapen is...

Amigo is een veelvoorkomde naam, maar een paard met de naam Amigo, die 1 (of 2) keer in de week bereden wordt omdattie een slechte rug heeft en niet met andere ruinen kan staan komt niet vaak voor. Zoveel manegepony's die Liza heten en longontsteking krijgen zijn er ook niet en zoveel mensen van rond de 13 rijden niet al 7 jaar. En nu hou ik er echt over op...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:23

EeN Fr@@I H@Ng$l0t 0P DiT T0Pi©. dIt i$ ZeKeR NiEt dE BeD0ElInG