Wat vinden jullie van een verzorgpony waar je.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marieketje

Re: Wat vinden jullie van een verzorgpony waar je.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:13

Pattyrex schreef:
.....niet op mag rijden??

Een klasgenootje van mij heeft een eigen wedstrijdpony, en die zei van: Als je niet op een pony kan rijden vindt ik er geen bal aan... Het kwetste me wel eigenlijk, want ik héb een verzorgpony waar ik niet op mag rijden... *Kijk voor foto's maar in me profiel...* Ik mag haar wel heel erg (om haar karakter, neit omdat ze een eigen pony heeft) maar toch.. Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee meot, maar wat vinden jullie van een pony waar je niet op kan/mag rijden??

Btw, ik rijd ook gewoon iedere week op de manege, dus dat is het probleem niet Knipoog

Alvast bedankt, Ilse

Yo , Ik groom bij mensen dat doe ik nu een jaar ... ik rijd ook niet ( jaaa heeeel af en toe wel es ) ik doe ze wel es longeren ..
maar desondanks ik ken die paarden door en door Lachen ..
voor zon paard is het ook wel eens fijn om een baasje te hebben dat niet alleen aan rijden denkt

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:30

Ik 'verzorg' een belg van anderhalf jaar waar ik natuurlijk ook nog lang niet op kan rijden. Maar wandelen vind ik eigenlijk ook wel heel leuk, ik mis het echt niet, rijden. Ik vind het gewoon geweldig om met dat paard bezig te zijn!

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:00

Ik vind het juist leuk dat je het paardje verzorgt.. ondanks dat je er niets op mag rijden.. er zijn best veel mensen die alleen maar willen rijden.. maar zoals veel al zeggen.. daar draait het niet om.. lekker poetsen, lekker rijden.. fantastisch tog!! gewoon mee doorgaan.. en je niets van anderen aantrekken hoor! Lachen

PS. Leuk pony'tje is het!! Lachen

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:01

Bloos! oeps Bloos ik bedoel natuurlijk bij lekker rijden.. lekker WANDELEN!! haha Lachen dat is (vind Ik) soms nog leuker dan rijden!!!!!!

Lachen

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:31

Ik heb ook 4 verzorgpony's waar ik niet op kan rijden, omdat ze niet ingereden zijn, dat vind ik soms wel jammer ja,
maar we doen genoeg andere dingen met ze. We wandelen, we kunnen met ze springen (zonder erop te zitten)
longeren, vd'en, balkje draven, en gewoon met ze lopen in de wei.

Maar het lijkt me ook hartstikke leuk om met je pony lekker buiten te rijden en te galopperen zonder zadel in het bos ofzo Lachen
Ik heb alleen een beetje gebrek aan tijd. Scheve mond

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 14:45

hihi!! Jah, soms lijkt het me ook wel onwijs leuk om door het bos te crossen Knipoog maar nu gaan we (de eigenaresse, Patty en Nikita, de pony die bij Patty staat) in de kerstvakantie lekker een keer naar het strand. De eigenaresse gaat dan eerst een lange tijd op Nikita rijden en ik achter Patty op het karretje, en dan na een poosje ruilen Haha! is dus wel onwijs leuk, heb er al heel veel zin in..

En ik mag ook nogeens naar mijn huis mennen Tong uitsteken is echt coowl!!

-XX- Ilse

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:26

Lumidee schreef:
Een verzorgpony is toch een pony om te verzorgen..niet een bijrijdpony Scheve mond
ja precies *LOL*

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:27

een berijdpony dat is om te rijden of lease pony of hoe je het noemen wilt

wupflup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:30

Ik heb ook een verzorgpaard waar ik niet op mag rijden. Ik vind het helemaal niet erg, dat ik er niet op mag rijden! Een paard moet je ook gewoon verzorgen, en dat is ook heel belangrijk! Dus ik vind eigenlijk dat je je niet zo heel veel van je vriendin moet aantrekken(niet beledigend bedoelt!!!) Ik ben al blij dat ik een verzorgpaard heb!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 20:04

Idd, er zijn volgens mij veel mensen die een verzorpony of paard zoeken en niet kunnen vinden, en ik (wij) wel Lachen niet banketstaaf bedoelt hoor, maar toch Knipoog

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:53

Niks mis mee toch, zolang jij en de pony er maar plezier in hebben!

Horseslover2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 10:54

Het maakt togh nix uit als je er maar plezier meej hebt togh ?

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 20:16

Jah, idd Lachen plezier met paard= het beste wat je kan hebben met je paard!! (ik vind dat je dat gewoon moet hebben Knipoog )

myrthekatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:34

Ik vind het helemaal niet erg als ik er niet op zou mogen rijden, en ik vind dat zoiezo de verzorging voorgaat! *LOL*
Groetjes Myrthe

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:01

Ik heb een tijdje ook gewoon alleen maar gepoetst enz en niet gereden... ik vind het mischien nog wel beter, krijg je een veel betere band met je pony...
Rijden is natuurlijk ook heel leuk en als het kan en mag doe je het natuurlijk Knipoog

ChubbyCheeks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:13

Ik heb altijd verzorgpaarden gehad waar ik nooit op mocht rijden. En het verzorgen vond ik prima en heb er veel van geleerd.

Ik heb nu al een tijd een nieuw adres met 20 pony's en kom er nu achter wat ik al die tijd gemist heb. Het rijden dus. Er zijn een paar pony's waar ik het meest mee bezig ben en daar heb ik een hele sterke band mee. En wanneer ik dan een spel met ze doe op de grond, of wanneer ik aan het rijden ben voel ik me helemaal 1. En dat is echt een speciaal gevoel!

Ik rijd niet meer op een manege, dus zijn dit mijn enige rijdmogelijkheden. En daar ben ik erg blij mee. Dus is verzorgpaarden misschien een verkeerd woord, alleen maar omdat ik er ook op rijd? Ik hoop toch van niet! Tong uitsteken

Maar het verzorgen vind ik net zo leuk hoor! Ik steek er al mijn tijd in!
En met deze reactie wil ik gewoon eerlijk zijn. Ik hou er wel van om ook te kunnen rijden. Zolang ruiter EN (!!) paard er samen plezier van hebben. Haha!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 11:08

Jah, idd!! Ik bedoel maar, ik kan nu met patty met het karretje weg, en dat is hartstikke leuk! ze heeft er nog hartstikke veel plezier in en kan het nog!! Maar nu denkt de eigenaresse van dr dat ik dat iedere keer ga doen en dat wil ik dus niet Schijnheilig want.. ik vond gewoon lopen net zo lekker hoor!!

Ilse

keramiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 17:46

ik help nu al 4 jaar op een pensionstal en ik rij daar ook niet. maar ik zou daar voor geen goud weg willen! ja nu heb ik wel dat ik in het 3e jaar dat ik daar zat dat ik nog een paar verzorgpony's had op een andere plek waar ik wel mag rijden. maar die heb ik maar een jaar gedaan. en nu rijd ik weer een ander paard voor iemand. maar bij mijn eerste verzorgpony's wil ik nooit meer weg! ik zou ze echt niet kunnen missen!

ashleey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:21

Marah schreef:
Het paarden wereldje gaat toch niet om rijden!!!!!!

Je kan nog zoveel andere leuke dingen met een paard doen.
het is altijd rijden rijden rijden.

*LOL* misschien kan je ook wel andere leuke dingen doen met je verzorgpony

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:39

Paardrijden is veel meer dan alleen maar rijden!! Het rijden komt pas na vele andere dingen. Je mag heel blij zijn met je leuke verzorgpony!! Er zijn veel mensen die daar van dromen!!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:34

Volgensmij is het best bijzonder als je op je verzorgpony mag rijden. Ik vond het echt een wonder dat ik er op mocht rijden want ik heb veel advertenties gezien waarbij je niet mocht rijden....

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 10:18

ik vind dat als je niet mag rijden dat je het beestje gerust kan verzorgen.
het moet niet zijn van ik kan niet rijden ik ga weg
ik ben al blij als ik niet op een verzorgpony kan rijden zolang ik er plezier mee heb Haha!
ik heb zelf een verzorghaflinger ik heb er 1 keer op gezeten en dat ging goed,toen ik de vorige keer terug kwam en ik er weer voorzichtig opging werd ze gek en toen had ze me arm gekneust
maar ik ben al blij met een pony die niet kan rijden

het gaat toch om het plezier wat je hebt met de pony?

tuurlijk is het rijden heel leuk op een verzorgpaard of pony dat doe ik nu ook maar zonder het rijden kun je toch ook?

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 10:25

ik heb Bacardie waar ik gwoon alles meekan doen.
en ik heb nog 2 shetjes Jim en Vin van Karoliena hier op bokt. waar ik niet op kan rijden. het boeit me niet of je nou kan rijden of niet, het is natuurlijk wel leuk maar er zijn tog veel meer dingen die je met een verzorgpony kan doen als je er niet op mag of kan rijden!!!. Pling

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 10:43

Ik mag wel gewoon rijden op Arie, maar ik rijd heel soms en zie het als beloning Knipoog En je moet je er gewoon niets van aantrekken.Vast wel een kapsones wijf die alles van der pappie en mammie krijgt wat ze wil. Laat lekker joh, knuffelen en tutten is toch ook leuk *LOL* En voor rijden komt poetsen toch Knipoog Sommige mensen dromen van een verzorgpony en jij hebt het

maartjevO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:30

Je kunt zoveel lol hebben zonder rijden!
Weet je vriendin dat jij niet op je verzorgpony mag rijden?