Eline04 schreef:Nee, maar als dat 1.50 is ben ik geen 1.50 ben ik bang. Want kom op, nu denken jullie allemaal dat ik er zo op ga. Als ik kan meelopen ga ik er niet op hoor, wees maar niet bang. En hoe weten jullie nou welk advies ik opvolg? Ik heb ondertussen nog niks gedaan qua zitten/rijden dus ja...
Het is heel simpel om te weten hoe lang je bent, namelijk door een meetlat of meetlint jezelf te meten wanneer je tegen een muur staat. Handig is om iemand je daarbij te laten helpen.
Ook kan je jezelf nooit vergelijken met iemand op een foto. Want een foto vertekent heel veel. Het kan goed dat jij even lang bent als dit meisje, maar dat je gewoon niet door hebt hoe lang het eigenlijk is. Daarbij realiseer je waarschijnlijk bij het zien van de foto dat het beeld van een meid van 1.50m op een shetlander eigenlijk echt niet kan. Heel goed van bokker MarryAnneR om het hier even te tonen.
En over je tweede uitspraak. Wij kunnen ook niet weten welke adviezen je hier gaat opvolgen. Maar wat wij wel zien/lezen is dat je na 20 nee's (+uitleg) en 1 ja (zonder uitleg) toch meer neigt om eens te zijn met de ja. We kunnen het hier totaal mis hebben, maar dan is het een stukje miscommunicatie. Wat normaal is, want je bent nog maar 12 en dat is ook heel jong.
TS, begrijp je wel waarom wij (de meesten hier) je afraden om op die shetlander te rijden? Je zegt zelf dat je er echt niet op zou rijden als het eruit zou zien als het meisje op de foto hierboven. Begrijp je dat je wel zo eruit zou zien? En dus dat het niet goed is om op de shet te rijden?