raket schreef:.... Je bij het kerstdiner nog net dat strootje uit je haar weet weg te moffelen....
Heel schuldig aan.
Je bent een typische western ruiter als je van veel bling houd. Alles onder het zilver en steentjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Lielle schreef:je bent een typische eventer als alles eruit ziet als een hindernis
"Nee! Je blijft van mijn balken af! Die moet ik nog gebruiken voor de schuur, dat worden géén hindernisen!"
jesss_amigo schreef:Je bent een echte ruiter als je als kind zijnde heuse springparcoursen uitzette voor je hond (of jezelf hihi)
Je bent een echte ruiter als je bij elk groot perceel denkt: hier kan je een mooie stal bouwen, bak aanleggen, paddocks, springtuin.., etc ect
jesss_amigo schreef:Je bent een echte ruiter als je als kind zijnde heuse springparcoursen uitzette voor je hond (of jezelf hihi)
Je bent een echte ruiter als je bij elk groot perceel denkt: hier kan je een mooie stal bouwen, bak aanleggen, paddocks, springtuin.., etc ect

ik zadelde ze zelfs op met een handdoek en een broekriem aan, en dan Mn Barbies erop knopen
)juliar99 schreef:Je bent een typische ruiter wanneer er ik de klas wordt gezegd: mm wat stinkt het hier.. (en je onschuldig bedenkt dat je net je paard hebt ingespoten met vliegenspray XD )
Je bent een typische ruiter als je je paardrijdsokken in de winter onder je 'nette' broek draagt voor de warmte.

raket schreef:Ik voel me schuldig als ik een appel eet bij mijn paard.

Eerst opeten, voordat ik naar paardlief ga. Anders kan ik de helft af staan.