Je bent een typische ... ruiter als je...?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 09:43

raket schreef:
.... Je bij het kerstdiner nog net dat strootje uit je haar weet weg te moffelen....

Heel schuldig aan.

Je bent een typische western ruiter als je van veel bling houd. Alles onder het zilver en steentjes

Lielle

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 09:46

je bent een typische eventer als alles eruit ziet als een hindernis :D

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 09:50

Je bent een echte ruiter als je bij het inhalen op de snelweg probeert mooie lijnen te appuyeren... uhh... rijden.
Je bent een echte ruiter als je gaat klikken om je hond door te laten lopen. (Inmiddels begrijpt hij het klikken dus :') )

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 09:53

Je bent een typische Clydesdale/trekpaard eigenaar als je in de file staat en bij elke jeep die langs komt denkt: mooi, jammer dat hij maar 2700kg mag trekken.
Of: die mag zware trailers trekken, jammer dat hij zo lelijk is.

Ik ken denk ik van alle jeeps het trekvermogen vanbuiten :’)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 09:54

Lielle schreef:
je bent een typische eventer als alles eruit ziet als een hindernis :D

Ik ben geen eventer, maar mag wel graag crossen. En ik zie ook echt overal een hindernis in. Mijn man wordt er helemaal gek van. _O- _O- "Nee! Je blijft van mijn balken af! Die moet ik nog gebruiken voor de schuur, dat worden géén hindernisen!"

Je bent een echte pennymuts als je een roze trailer hebt. O:) O:)
En ja, ik ben al 30. Correctie... 31 %)

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 09:55

CathyTBP schreef:
Annenas schreef:
Je in je patiëntendossier bij valrisico rapporteert: loopt niet rad....

Het was erger geweest als er stond "spoort niet" :')

Ja :+ of “heeft een kronkel in zn kop”

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 10:56

Annenas schreef:
Je in je patiëntendossier bij valrisico rapporteert: loopt niet rad....

_/-\o_ held!!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:07

Je bent een recreatieruiter als je met plezier naar je paard kijkt die in de dikke modder aan het rollen is.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 11:46

je bent een typische (ex)jachtruiter als je door ieder maisveld wil racen en over ieder slootje wilt springen (maar dat is kansloos met een bejaarde, zwaar koudbloedpaard -O- )......

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:18

Britta31 schreef:
Je bent een recreatieruiter als je met plezier naar je paard kijkt die in de dikke modder aan het rollen is.

geldt ook voor deze eventer/dressuur/springruiter :D

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:33

Je bent een echte extreme trail/mountain trail ruiter als je bij ieder wazig pad denkt dat het best te rijden is.

Wildsporen ziet als duidelijk genoeg pad en sloten niet springt maar er dwars door heen rijdt.

Bij iedere wandelbrug bekijkt of deze ook stevig genoeg is voor je paard en je door menig smal gaatje langs een slagboom of door klein wandelhekje heen weet te rijden.

Boomstammen geen belemmering zijn zolang ze lager zijn als de benen van je paard.

Je bent een typische buitenrijder als je paard langs ieder mogelijk verhoogd opject(bankje, grote steen, flinke boomstronk) kan zetten om op te stappen.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:49

Je bent een echte ruiter als je als kind zijnde heuse springparcoursen uitzette voor je hond (of jezelf hihi)

Je bent een echte ruiter als je bij elk groot perceel denkt: hier kan je een mooie stal bouwen, bak aanleggen, paddocks, springtuin.., etc ect :Y)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:51

Je bent een typische IJslanderruiter als je bij lange, harde, rechte paden altijd even kijkt hoe het zit met kuilen en kruisende (wandel)paden, voor als je er eens een telgang wilt leggen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 13:13

Granoek schreef:
Ik geef mijn auto schouder dashboardklopjes wanneer hij aan het stoplicht als eerste vertrok :+

_O- Dat doe ik ook.

Tiesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 13:33

Herkenbaar allemaal haha.

Of.. als je collega's roepen he kijk... paard en je dan de complete omgeving gaat scannen voor het paard te zien

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 13:47

jesss_amigo schreef:
Je bent een echte ruiter als je als kind zijnde heuse springparcoursen uitzette voor je hond (of jezelf hihi)

Je bent een echte ruiter als je bij elk groot perceel denkt: hier kan je een mooie stal bouwen, bak aanleggen, paddocks, springtuin.., etc ect :Y)

Dit is indd heel herkenbaar!

Ik heb het met in de verlichte zit zitten op mn scooter als ik op hobbelige wegen kom!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:14

jesss_amigo schreef:

Ik deed dat voor mijn kat :')

En ja hij sprong dat ook nog hahaha

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:25

Hahaha ik bouwde ook hele parcoursen voor onze honden :+ ik zadelde ze zelfs op met een handdoek en een broekriem aan, en dan Mn Barbies erop knopen :=

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:26

SharonIndezz schreef:
Hahaha ik bouwde ook hele parcoursen voor onze honden :+ ik zadelde ze zelfs op met een handdoek en een broekriem aan, en dan Mn Barbies erop knopen :=

:') :') :') oei hahaha.

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:32

Je bent een typische ruiter wanneer er ik de klas wordt gezegd: mm wat stinkt het hier.. (en je onschuldig bedenkt dat je net je paard hebt ingespoten met vliegenspray XD )

Je bent een typische ruiter als je 40 euro duur vind voor iets voor jezelf, maar makkelijk 100 uitgeeft aan iets voor je paard (omdat het in de aanbieding is dit keer :P )

Je bent een typische ruiter als je overal waar je hebt gezeten, een spoor ziet van vlas en zand *oeps*

Je bent een typische ruiter als je bij regen bedenkt hoe erg de buitenbak er nu uit gaat zien.

Je bent een typische ruiter als je je paardrijdsokken in de winter onder je 'nette' broek draagt voor de warmte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:52

juliar99 schreef:
Je bent een typische ruiter wanneer er ik de klas wordt gezegd: mm wat stinkt het hier.. (en je onschuldig bedenkt dat je net je paard hebt ingespoten met vliegenspray XD )

Je bent een typische ruiter als je je paardrijdsokken in de winter onder je 'nette' broek draagt voor de warmte.

Deze twee :')
Al is die vliegenspray niet in de klas, maar wel thuis. Omdat ik mezelf op warme dagen bij de paarden ook nog wel eens inspray :')

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:56

Ik voel me schuldig als ik een appel eet bij mijn paard.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 15:01

raket schreef:
Ik voel me schuldig als ik een appel eet bij mijn paard.

Ik at net een oliebol bij mijn paard... En... ik kon die oogjes niet meer weerstaan. Hij mocht de helft hebben. := :roll:
edit. En dat is met appels, wortels ed ook zo. :Y) Eerst opeten, voordat ik naar paardlief ga. Anders kan ik de helft af staan.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 15:02

juliar99 schreef:
Je bent een typische ruiter als je bij regen bedenkt hoe erg de buitenbak er nu uit gaat zien.

Dit!
Of bij vorst baalt omdat de buitenbak bevroren is en niemand dat snapt, want "zelfs de zon schijnt nog!" en "het is toch droog?"

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 15:12

Je bent een typische ruiter als je auto er uit ziet als een dependance van je zadelkamer én voerhok.