Maar je beschreef het alsof het alleen de kinderen zijn met paardenouders die op die leeftijd een pony krijgen. En dat vind ik onzin, niet het feit dat de ouders misschien niet willen bijspringen.
Daarnaast vind ik (no offense naar kinderen mét paardenouders) dat het misschien wel leuker of leerzamer is als kind het meeste zelf moet doen en ontdekken
Gelukkig had een bekende van TS hierboven gereageerd dat moeder van TS erg betrokken was. Fijn om te horen! Het is natuurlijk wel prettig als iemand kan bijspringen wanneer het wel even teveel word.
Maar nee, echt niet alle kinderen op die leeftijd hebben paardenouders, ken er zat die het meeste zelf hebben gedaan.
bruintje123 schreef:lies
Jij mag dat onzin vinden, maar er is wel een reden waarom de ouders van ts nee zeggen.
Die hier niet geschreven staat.
De een kan beter plannen dan de ander. De een is zelfstandiger dan de ander.
Jou ouders willen bijspringen, die van ts misschien niet. Wij lezen 1 kant.
Dat geldt ook voor marieke, jij had ook ouders die bijsprongen, weten we dat ook over ts?
Ik was ook iemand die het op die leeftijd wel kon. (en het niet had maar wel elke dag naar verzorgpaarden ging)
Maar kijk ik nu naar meiden die hier komen om te verzorgen zie ik zelfs 18 jarige die het niet eens volhouden, want dan is er dit wat er tussen komt, dan is het te warm, dan regent het.
De ouders van ts kennen haar en dan denk ik dat hun oordeel beter is dan die van ons.