) maar nu heb ik een pony waar ik alles mee kan doen voor 40€ per maand en dat was veel zoeken en discuseren xD Dus het kan wel hoor ! Gewoon erg goed zoeken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar nu heb ik een pony waar ik alles mee kan doen voor 40€ per maand en dat was veel zoeken en discuseren xD Dus het kan wel hoor ! Gewoon erg goed zoeken anemoonlena schreef:my gohst town je klinkt net bij mij op stal, ben nu 13, de stal waar ik nu ben was tot vandaag leuk, tot vandaag. ik verzorg een shet, kom elke dag 45 minuten fietsen om uit te mesten en buiten te zetten, heel vermoeiend en heb nauwelijks tijd voor mezelf meer, maar ik had t ervoor over, komt hij naar mij toe 'je moet voortaan betalen je betaald nooit dat mag niet hoor!' hij is 80 en onze band is niet 'perfect' zegmaar. ik heb gelukkig nog een andere verzorgpony maar dit vond ik raar, als ie zo doorgaat moet ik maar stoppen, want ik ga niet betalen om mij elkedag uit te sloven.
misschien heeft je vader/moeder kennissen met een pony?
En ik zou eens rond vragen voor een verzorgpony en zijn mensen waarbij je gratis dan mag rijden in ruil voor kluisjes. Ik wens je heel veel succes ermee.
kan je dan niet beter lekker met hem bezig zijn en als het mag met hem wat lesje nemen?
Ook staan er een beetje veel komma's in misschien kun je dit aanpassen.

latifah11 schreef:nee maar bij ons kijkt bijna niemand naar die briefjes iedereen doet het tegenwoordig online enzo dus ik zet maar gwn overal advertenties zoals op marktp en leasehorse en bokt en ehorses enzo