CastaMickey schreef:Ben ik met je eens, maar dat heeft niks met de vraag te maken die ik stel

Vind je het principe van geld betalen voor een manege dan ook onzin?
Op een manege krijg je les, dus is het een dienst, dus betaal je ervoor. Een verzorgpaard/pony is een hobby, je helpt er de desbetreffende persoon mee(9 vd 10 keer). En dus vind ik het onzin dat je daar geld voor moet betalen.

Zoals ik zei het voorbeeld van de honden uitlaat service.. Is ook een dienst, betaal je voor.. Op dat moment verleend een verzorgster jou een dienst... Als je het dus heel correct zou bekijken zou JIJ moeten betalen voor een verzorgster.. (dat is natuurlijk van de gekke)
Ik ben het eens met Minikatje.
En Gentlegiant, ja dat vind ik dus. Want het is JOU paard, dus als jij niet kan is dat jou probleem. Als iemand anders JOU dus uit de brand helpt, waarom zou diegene dan jou moeten betalen?
Wanneer je net als KBK iemand het gunt, dus het is niet eens zo dat je het zelf niet red, kan je het ook samen doen? In de zin van dat je er bent als die verzorgster er is, dan leer je elkaar kennen.
Ik heb ook nooit een verzorgster gehad omdat ik zelf niet kon, maar omdat ik het andere ook gun. Dan ging ik regelmatig samen, haar dag dus zij ging doen wat ze wilde en ik was er gewoon bij voor de gezelligheid. Zo gaat dit nu ook met mijn huidige verzorgpaard en ik vind het heerlijk zoals dat gaat.