Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sardientje schreef:dat snap ik, maar we hebben het hier over kanalen.
als je goed leest kan je dat zien
wij praten namelijk over ''ilse visser'' en ''pmp''
niet over TS
Air schreef:Jij post nu ook openbaar op internet, mag ik nu over jou heen gaan zeiken? Je voor vanalles uitmaken?
Dat is toch niet de juiste manier om met anderen om te gaan dacht ik zo.
XxFyrstaxX schreef:Ik vind Paardrijden met Plezier ook niet zo, iedereen zijn eigen ding toch? Ik vind haar een beetje te "gemaakt" ofzo ik zou haar filmpjes leuker vinden als ze een beetje losser was want nu lijkt het alsof ze een stuk tekst voorleest nou ja miss een tip voor als ze dit leestAbsoluut niet gemeen bedoeld hoor!
AlwaysH schreef:XxFyrstaxX schreef:Ik vind Paardrijden met Plezier ook niet zo, iedereen zijn eigen ding toch? Ik vind haar een beetje te "gemaakt" ofzo ik zou haar filmpjes leuker vinden als ze een beetje losser was want nu lijkt het alsof ze een stuk tekst voorleest nou ja miss een tip voor als ze dit leestAbsoluut niet gemeen bedoeld hoor!
Paardenpraattv gebruikt altijd een script!
Rietjee_xx schreef:Ik ken ilse visser persoonlijk, haar zusje zit bij mijn zusje in de klas, en ik ken haar van Mijn oude verzorgpony Jeltsje die ook wel te zien is in haar video's!
Ilse is een meisje die snel boos kan worden enzo, en ook tegen haar paard! En ik vindt niet dat het de bedoeling is om je boosheid op een paard te uiten!
Ook is het zo, dat ik haar niet goed vindt rijden!
Ook dat ze denkt dat ze alles weet, kan ik niet tegen!
Het laast ook reedt ik metm'n paardje door heerenveen, kwam ik haar tegen in een bootje, en zat ze harstikke jaloers te kijken! En oppeens zei ze: wat een lelijke knol heb jij!
Nou sorry hoor, maar ik vindt niet dat je dat hoort te doen! En ik snap dus wel dat er soms best wel haat reacties zijn op haar video's!
Ojah! En die haflinger Eva is ook verkocht!
AlwaysH schreef:XxFyrstaxX schreef:Ik vind Paardrijden met Plezier ook niet zo, iedereen zijn eigen ding toch? Ik vind haar een beetje te "gemaakt" ofzo ik zou haar filmpjes leuker vinden als ze een beetje losser was want nu lijkt het alsof ze een stuk tekst voorleest nou ja miss een tip voor als ze dit leestAbsoluut niet gemeen bedoeld hoor!
Paardenpraattv gebruikt altijd een script!
AlwaysH schreef:Nee klopt, maar toch vind ik wel at we complimenten naar Destiny mogen uitgeven, want ze doet het voor zo'n jonge YouTuber goed! Ik merk ook wel eens dat er soms volwassenen zijn die denken dat we geen nuttige informatie kunnen geven... Ik heb ook gewoon prima dingen geleerd die ik heel graag doorgeef aan leergierige YouTube kijkers! (Ik ben van ChanNa ChanNa)
AlwaysH schreef:Nee dat is logisch, maar dat heb ik met hele veel paardenkanalen; ik weet het gewoon al. Komt misschien heel egoïstisch over, maar vaak weet ik überhaupt al meer over dat onderwerp dan de YT'er zelf (Oke, paardepraattv en de Engelse traingskanalen uitgelaten natuurlijk), ik zit nogal veel met mijn neus in de boeken of op blogs en heb ook nog eens paardenhouderij. Of ik het allemaal zo kan uitvoeren weet ik niet, maar hóe het moet wel. Ik kijk Paardenpraattv, pmp, Felinehoi etc puur voor de lol!
Fennadev schreef:Mijn shetlander werkt ook zonder de clicker voor me, hij kan zelfs wijken voor het been zonder clicker, maar voor steigeren etc lijkt t me wel handig. Steigeren kent hij, maar hij gebruikt t alleen in een speelse bui, dus als ie dan heeft geleerd dat een clicker betekent dat ie goed doet en een beloning krijgt, misschien kan ik hem dat dan op commando leren. Vooral het commando erbij pakken vind ik lastig, dus als iemand een goed kanaal heeft (liefste in het Engels, want ik vind Nederlands in filmpjes niet om aan te horen (persoonlijke mening)), graag.
anemoonlena schreef:paardenpraattv! daar kan je zowel als beginner als gevorderde ruiter terecht.