Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op een gegeven moment ben ik aan de kant gaan staan en kon ze Serena zelfs zonder mijn hulp al wat trucjes laten uitvoeren, ik was/ben helemaal trots! 

Grapje toch, was je vast allaaaang van plan!
Fijn dat je een kaptoom voor Serena hebt gevonden, Marit heeft er ook een voor het longeren en ik vind hem helemaal geweldig!
Drogon schreef:Vrijdag dus? Goed dat je het me even meld.Grapje toch, was je vast allaaaang van plan!
Fijn dat je een kaptoom voor Serena hebt gevonden, Marit heeft er ook een voor het longeren en ik vind hem helemaal geweldig!

, haha Pacific schreef:Drogon schreef:Vrijdag dus? Goed dat je het me even meld.Grapje toch, was je vast allaaaang van plan!
Hey you stop it
Ik ben heeeel erg blij dat ik eindelijk een hele lieve bokker heb gevonden die bereid was een kaptoom voor mij te regelen. Mieke heeft hem ook voor Rav en ik vind het een heel vriendelijk ding waar je toch flinke resultaten mee kan bereiken!
En euh... Ik kan echt niet wachten tot vrijdag![]()
![]()
, haha

. Wát een leuk ding. Super speels en energiek in de wei, maar tijdens het poetsen en knuffelen ontzettend lief en braaf. Nu nog een leuke naam

. De volgende keer zal ik ook vragen of iemand dat wil filmen/foto's maken, dat lukte nu niet omdat we maar met z'n tweetjes waren.
noem je Fellow nou bruin?!