de training ging niet helemaal super want de pony's hadden een beetje veel energie ze gingen steeds racen wantr met kerst hadden ze niet gelopen alleen maar los in de bak met ze allen hahaha
ponypret123
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-15 14:07
Vanmiddag/vanavond hebben we onderlinge wedstrijd met alle carrousel teams op mn manege. De proef is klaar en we hebben super leuke muziek. Ik zit nu al paar lessen op dezelfde pony en vanavond ook, en rijd al op vaste plek vandaag. Helemaal leuk! Ben wel beetje zenuwachtig, hopelijk gaat het goed
Oh veel succes! Wij hebben over een maand de eerste wedstrijd, vandaag hebben we nog even getraind en het ging super onze proef is nu ook af en we hebben hele leuke foto's voor op onze site Hebben jullie carrouselgroepen ook een site?
Niet dat ik weet, alleen wat uitleg op onze manege site. Hoe heet die site van jullie? mijn pony liep heerlijk gister! hebben jullie meer klassieke muziek of popmuziek of iets anders?
Heey Wij hebben vandaag onze eerste wedstrijd! Gister nog even getraind en alle pony's geknot, gepoetst en gewassen. Ik hoop echt dat het goed gaat want tijden de training gaat het soms nog niet al te goed We hebben gelukkig wel een hele leuke proef, leuke muziek en onze pony's zien er prachtig uit! De wedstrijd is op onze eigen manege dus dat is wel fijn, kunnen alle nieuwe meiden nog even wennen. We moeten tegen alle paarden teams, maar die rijden allemaal in de eredivisie dus wij zullen wel niet winnen. We hebben er wel heel veel zin in!
Wij komen dit jaar met onze carousselgroep kijken, we zouden graag mee doen, maar we gaan eerst eens bekijken of we dan geen modderfiguur slaan. Wij rijden met zestien Friezen.
TessNero
Geplaatst: 08-03-15 10:23
emily68 schreef:
Wij komen dit jaar met onze carousselgroep kijken, we zouden graag mee doen, maar we gaan eerst eens bekijken of we dan geen modderfiguur slaan. Wij rijden met zestien Friezen.
Mag ik ook mee komen praten hier Ben zelf fanatiek ruiter en commandant bij manege Sintels. Rijden mee op 26-4 bij de pony's en 10 en 17-5 bij de paarden
We zijn 3e geworden vandaag! Ik ben super blij want we hadden dit echt niet verwacht, we scoorden het hoogste van iedereen op inhoud alleen hadden de 1e en 2e een moeilijkere proef (maar die rijden in de eredivisie bij de paarden ) Het ging dus super goed! Doet iemand hier ook nog mee met de onderlinge wedstrijd in Assendelft 12 april? Wij doen dan namelijk ook weer mee
Gezellig hier weer! Wij rijden ook geen onderlinge wedstrijd meer. Omdat het altijd al standaard was wie er wonnen daar. Wel gaan we 1 keer bij een manege in de buurt oefenen, dat we toch even voor publiek rijden en weg zijn met de vrachtwagen en er komt thuis een vcn jurylid onze proef beoordelen.
Wij hebben laatst een onderlinge wedstrijd gereden en daar zijn we eerste geworden! Gister kwam er iemand voorlezen van andere manege, ging wat minder.. Verder gaat het wel goed
cherrypower
Geplaatst: 09-03-15 08:03
ik rij ook carrousel, wij komen dit jaar naar het NK kijken om wat ideeën en ervaring op te doen. Ik ben dus benieuwd!