Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NesxNas schreef:PaardjesFan1 schreef:kan ik nog op een pony?
Denk het niet... 52 kilo is best veel voor een shet. En 1.62 lang... Je kan het beste gewoon lopen.
PaardjesFan1 schreef:NesxNas schreef:
kan ik nog op een pony?
Denk het niet... 52 kilo is best veel voor een shet. En 1.62 lang... Je kan het beste gewoon lopen.
loveottje schreef:PaardjesFan1 schreef:kan je wel eens springen?
Dude als je wil springen ga dan op de manege ! PpC is een familiepark om gezellig ritje te doen,niet om heel de tijd te springen en te galopperen !! Springen is verboden in ppc zelfde als hoofdstellen met bit,dekens,...
PaardjesFan1 schreef:loveottje schreef:
Dude als je wil springen ga dan op de manege ! PpC is een familiepark om gezellig ritje te doen,niet om heel de tijd te springen en te galopperen !! Springen is verboden in ppc zelfde als hoofdstellen met bit,dekens,...
dat zeg ik toch ook niet
het was maar een vraag
en ik zit op mijn manege al in de springles dus...
NesxNas schreef:Inderdaad. Of meedoen met de verkleedwedstrijd.. Nee laat de grote pony's maar over voor de kleine(re) kinderen. Looppony's zijn heel leuk en soms nog liever ook. Er is zoveel te doen!
NesxNas schreef:Paardjes]
[quote="loveottje schreef:
dat zeg ik toch ook niet
het was maar een vraag
en ik zit op mijn manege al in de springles dus...
love_horse1 schreef:NesxNas schreef:Inderdaad. Of meedoen met de verkleedwedstrijd.. Nee laat de grote pony's maar over voor de kleine(re) kinderen. Looppony's zijn heel leuk en soms nog liever ook. Er is zoveel te doen!
Ik en NesxNas hadden 2 kleine pony's en we hebben echt ZOVEEL lol gehad die midweek, ik had per toeval Michel in augustus
NesxNas schreef:love_hor]
[quote="NesxNas schreef:Inderdaad. Of meedoen met de verkleedwedstrijd.. Nee laat de grote pony's maar over voor de kleine(re) kinderen. Looppony's zijn heel leuk en soms nog liever ook. Er is zoveel te doen!
Ik en NesxNas hadden 2 kleine pony's en we hebben echt ZOVEEL lol gehad die midweek, ik had per toeval Michel in augustus