Sweetgirl1 schreef:Krabpaal? is het een kat?
dat moest ik ook even 2x lezen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Soraya10 schreef:Daar kun je net een hamster mee onderhouden
Citaat:Tja.... goudvis dan maar?
LoveBailey schreef:Sweetgirl1 schreef:Lieve meid op TREKTOCHT,, op de Holterweg haalde iedereen hem in,, in de les met de normale galop haalde iedereen hem in,, Hij is echt niet zo snel als dat je beweert
Weet ik maar hij kan heeeeeeeeeeeeeeel hard als je hem een tikje geeft en flink aanspoort
Papegara schreef:Annerenske schreef:15 jaar is wel oud..
Ik zou ermee uitkijken
Heb zelf ook een 13 jarige merrie gekocht, na 4 jaar uiteindelijk toch weer verkocht..
Waarom heb je hem verkocht dan?
Met een 15 jarig paard kun je nog veel plezier hebben, recreatief rijden zal een 15 jarige niet zoveel schade bezorgen.
Ik vind 15 trouwens nog helemaal niet oud, kan je nog heel wat jaren plezier van hebben.
Tigress schreef:NaomiJouke schreef:bij ons 13 en telegraaf 15
Google is my friend
''Hoe oud moet ik zijn om te bezorgen?
Voor de bezorging van dagbladen geldt een minimum leeftijd van 15 jaar, een maximum leeftijd is er niet. ''
Oftewel, dagbladen (telegraaf dus) kan niet, dus word je beperkt tot andere krantjes.
Maar daarbij....met een krantenwijkje krijg je never nooit niet zoveel geld bij elkaar in zo'n korte termijn om alle onkosten die er komen te vergoeden
eclair98 schreef:Sweetgirl1 schreef:Deze Bailey ken ik ook en echt snel is die ook niet. Bij mij toen in trektocht was die echt langzaam iedereen ging hem voorbij
Ik ken Bailey ook, heb heel vaak om hem gereden. Springen, deed hij zijn best niet voor, schopte alles eraf