Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
(als je hem niet meer vind straks ik was het vooral niet.)
...professioneel en toch super creatief
ik ga dit zeker uitproberen
)... Let's give it a try! xNikitaaa schreef:Knap zeg! Nu vraag ik mij wat af, hoeveel ben je kwijt aan de materialen die je hier voor gebruikt?
je moet vast veel geduld hebben ik zou het niet kunnen Zoefken schreef:Weer een nieuw dekje gemaakt wat lijkt op de Eskadron Satin Performance.![]()
Alleen wel een andere kleur, een beetje ijsblauw.
Zonder flits:
[ Afbeelding ]
Met flits:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Deze wil ik hebben !
Saar88 schreef:Wat een gave dekjes! Super! Heb er ooit eens eentje besteld van een bokker, was erg mooi gemaakt maar helemaal recht aan de bovenkant. Ik trek mijn dekjes altijd flink in de kamer, maar dan ging dus de hele verdere pasvorm verloren en was ik bang dat ie ging schuren. Die van jou hebben echt een mooie vorm! Hoe zorg je dat die bovenlijn niet recht wordt, als je begrijpt wat ik bedoel? Trek je gewoon letterlijk een bestaand dekje over op stof? En wanneer je de twee zijden aan elkaar maakt, hoe doe je dat dan precies? Ik neem aan dat je de stof ruim uitknipt om ze aan elkaar te naaien, maar als je beide zijden laat overlappen verlies je de vorm, toch? Dus dan zou je het teveel aan stof als het ware over elkaar moeten leggen en een soort zoom stikken? Of zit ik nu verkeerd te denken![]()
Tenslotte ben ik benieuwd naar wat voor naaimachine je gebruikt. Ik heb ooit geprobeerd een nieuwe bies aan een oud dekje te zetten (wel een vrij dikke) maar dat ging dus mooi niet. Moest met een speciale machine gebeuren. 20 euries kwijt
, ik heb gewoon de vorm van het dekje overgenomen (iets ruimer en van de 2 zijdes) op patroonpapier. Dus het is dezelfde vorm als het dekje.