Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kaniche schreef:Leuk hoor, veel plezier met haar!
Doe je Holly ook nog? Ik heb vroeger wel eens op haar gereden toen ze nog western gereden werdHoe gaat het nu met haar?
LoTjEeExXx_ schreef:Heeeii, is dat die zwarte shet aan de Zegwaartse weg??? Toen ik kleiner was ging ik altijd naar die pony toe, omdat ik t zielig vond dat ze alleen stondIk fiets er elke dag langs en ze hinnikt ook naar mij!
Heel veel plezier met dr.
love_horse1 schreef:Soraya10 schreef:ehm misschien is het handig om met dat meisje afspraken te maken? Lijkt mij voor dat shetje ook niet leuk heeft hij s'ochtends al gereden en gedaan moet die later op de dag weer. misschien vaste dagen ofzo?
al gedaan
Soraya10 schreef:ehm misschien is het handig om met dat meisje afspraken te maken? Lijkt mij voor dat shetje ook niet leuk heeft hij s'ochtends al gereden en gedaan moet die later op de dag weer. misschien vaste dagen ofzo?
xsanne98 schreef:yeaah, gefeliciteerd!!! En misschien kan je ook wel even langsgaan als dat meisje er is, en bijv. een paar keer samen gaan?:) Misschien is ze wel hartstikke aardig, en kan je altijd met iemand er naar toe. Heel veel plezierr