Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JessicaD88 schreef:Liever een zeikerd dan niet realistisch of een slechte lezer. Niemand heeft er wat aan als mensen maar de helft van alle kosten in dit topic zetten. En jij reageert helemaal niet op wat ik vraag, ik vroeg namelijk of ze geen geld kwijt is aan een hoefsmid of nieuwe spullen. Jij 'antwoordt' met een vraag namelijk waarom het niet zou kunnen wat ze zegt. Maar ik heb helemaal nooit beweerd dat het niet zou kunnen. Ik vind het alleen vreemd dat er geen kosten voor een smid bij staan, daarom vraag ik daar naar. Voor het zelfde geld zegt ze nee klopt want mijn man is smid dus die doet het gratis.
Citaat:Ik weet niet hoor, maar vlgens mij wil de TS weten wat iedereen per maand kwijt is aan het paard. In totaal. Om reacties waar alleen het stalgeld is opgenomen moet ik dan erg lachen. Het gaat er juist om dat je álles telt, dierenarts, hoefsmid, lesgeld, vervoer, startgeld etc etc.
Chrlooott schreef:Wauw, ik betaalde vroeger 400 euro voor alleen de stal(wel met eten enzo)
Hoeveel betalen jullie enkel voor wei? voor een gewone wei met schuilstal en een buitenpiste die in de winter niet berijdbaar is? (zoek hier een topic over maar ben niet zo handig met de zoekfunctie!)