Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Elinaa11 schreef:romyloverrr schreef:je hebt het toch tegen mij toch , volgensmij ben ik de enige die dat zegd ,
mag ik vragen wat daar dan zo grappig aan is ?
Kijk je onderschrift. Serieus.
Hhilde schreef:romyloverrr schreef:ik zie hem niet ? wat is daar dan penny aan ?
Hoe harder je roept dat je geen penny bent, hoe minder ik het ga geloven
ShauniBef schreef:Romy......... Ik had nog wel zoveel respect voor jou.... En volgens mij heb ik het zelfs nog voor je opgenomen toen jij afgezeken werd.... Waarom heb je daar niks van geleerd?
romyloverrr schreef:ShauniBef schreef:Romy......... Ik had nog wel zoveel respect voor jou.... En volgens mij heb ik het zelfs nog voor je opgenomen toen jij afgezeken werd.... Waarom heb je daar niks van geleerd?
ja dat klopt inderdaad , daar ben ik je ook dankbaar voor hoor
wat zou ik daar van moeten hebben geleerd ? dat ik anderen niet moet ''afzeiken'' ?
oef , ik weet nu al zeker dat ik de volgende keer niet meer op soortgelijk topic reageer
romyloverrr schreef:ShauniBef schreef:Romy......... Ik had nog wel zoveel respect voor jou.... En volgens mij heb ik het zelfs nog voor je opgenomen toen jij afgezeken werd.... Waarom heb je daar niks van geleerd?
wat zou ik daar van moeten hebben geleerd ? dat ik anderen niet moet ''afzeiken'' ?
oef , ik weet nu al zeker dat ik de volgende keer niet meer op soortgelijk topic reageer