Ouders overhalen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:51

xLions schreef:
Thirty schreef:
Ja weet je. Je ouders vinden het geen goed plan, dus dan heb je, als tiener, pech.
Of ze nu wel of geen goede reden hebben in jouw ogen, dat doet er verder niet zoveel toe.

Dan zul je moeten wachten totdat je 18 bent.

Dat weet ik nog niet helemaal 100% zeker. :)

Ik anders wel :7
Nee is nee, daar kan een puberdochter weinig aan veranderen.
Ze zijn je geen uitleg schuldig, vergeet dat alvast niet.

Hoe meer je dit gaat doordrammen, waar je nu mee bezig bent, hoe kleiner de kans is dat ze van mening veranderen.

lien_87

Re: Ouders overhalen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 23:06

Ik zie het nu pas maar ook ik heb een prachtige pb ontvangen van de TS. Ik heb gezegd dat ik je verwend vindt overkomen, wel netjes lezen he. En jij bent degene die daar heel luid en duidelijk op antwoord dat je verwend bent maar dat het je niet uitmaakt.
Ik laat het hier verder bij, maar het lijkt mij , door dit gedrag, vrij duidelijk waarom jij geen pony krijgt van je ouders. Als je op dezelfde manier met hun 'praat' als dat je PB's stuurt dan ga je niet ver komen denk ik zo...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 06:55

Thirty schreef:
xLions schreef:

Dat weet ik nog niet helemaal 100% zeker. :)

Ik anders wel :7
Nee is nee, daar kan een puberdochter weinig aan veranderen.
Ze zijn je geen uitleg schuldig, vergeet dat alvast niet.

Hoe meer je dit gaat doordrammen, waar je nu mee bezig bent, hoe kleiner de kans is dat ze van mening veranderen.

Maar ik kan ze wel bewijzen dat ik het wel kan, daarvoor heb ik dan toch echt een reden nodig.
En drammen vind ik het niet, ik bereid mijn gesprek erg goed voor en doe het niet eens elke dag/elke week soms 1 x in de 3maanden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 06:57

lien_87 schreef:
Ik zie het nu pas maar ook ik heb een prachtige pb ontvangen van de TS. Ik heb gezegd dat ik je verwend vindt overkomen, wel netjes lezen he. En jij bent degene die daar heel luid en duidelijk op antwoord dat je verwend bent maar dat het je niet uitmaakt.
Ik laat het hier verder bij, maar het lijkt mij , door dit gedrag, vrij duidelijk waarom jij geen pony krijgt van je ouders. Als je op dezelfde manier met hun 'praat' als dat je PB's stuurt dan ga je niet ver komen denk ik zo...

Ik doe dat om het ontopic te houden.
Iets wat de mods' altijd vragen, nou dan doe ik dat.
Jij kent me niet dus kun je niet oordelen, ja ik ben misschien verwend, maar mensen die daar wat gaan zeggen zijn 9 van de 10 keer gewoon jaloers doordat zij vinden dat ze wat tekort komen.
Ik praat heel anders tegen hun en zoals hierboven staat, ik bereid mijn gesprekken goed voor.
Ik accepteer de nee, dat doe ik inmiddels al 6 jaar, maar toch mag ik de reden dan toch vragen (?)
Dan kan ik er iets aan veranderen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 08:40

je zegt dat je niet zo vaak met ze een gesprek aanknoopt.
ik weet niet waar ik het las maar gister was de laatste keer?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 12:42

Aangezien dit topic geen openingspost meer heeft plaats ik hier een slotje.