Wat kan ik ermee berijken door dat op te schrijven?
Iemand nog suggesties wat ik tegen de toezichthouder kan gaan zeggen over die jongen die mijn moeder en vriendin lastigvalt terwijl hij gezegd heeft ons met rust te laten ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Meeerel schreef:Niet alles wat op google staat is waar.
Echt mensen, vraag het maar aan de DA. Daar staat wel de eigenaar op. Tenzij je zo dom bent je paard niet op je eigen naam te zetten.
Meeerel schreef:Niet alles wat op google staat is waar.
Echt mensen, vraag het maar aan de DA. Daar staat wel de eigenaar op. Tenzij je zo dom bent je paard niet op je eigen naam te zetten.

sharontucker schreef:Nee,hij let alleen op de paarden en mest mijn pony vet.
Wat kan ik ermee berijken door dat op te schrijven?
Iemand nog suggesties wat ik tegen de toezichthouder kan gaan zeggen over die jongen die mijn moeder en vriendin lastigvalt terwijl hij gezegd heeft ons met rust te laten ?

Meeerel schreef:Neejj, Ik heb nu al zo vreselijk vaak gezien hoe dit allemaal ging. Ga het maar aan de DA vragen. Je hebt zelf gezegd daat tucker geen paspoort heeft. Dan word er toch ECHT ECHT ECHT naar de chip gekeken.
LecyTinker schreef:@Sammy... ik geloof dat in elk paspoort staat dat het document(paspoort) eigendom blijft van de door de uitgegeven instanties. Dus bij overlijden moet het document (paspoort) terug gestuurd worden. Dus als dit een eigendomsbewijs zou zijn, dan zou het dus nooit als document zijnde eigendom kunnen blijven van de uitgegeven instantie. Want dan zou dat betekenen dat het eigendomsbewijs dus altijd van de uitgegeven instantie blijft en hun dus via die weg altij eigenaar zouden zijn van het paard, ongeacht wie er in het paspoort als eigenaar wordt aangeduid.
(heb ik dit erg ingewikkeld uitgelegd?)
sharontucker schreef:Maaikee43 schreef:Sommige kampers zijn echt heel raar en soms ook wel eng.
Hoe oud was die gozer dan aangezien jij pas 14 bent?
Wel sneu voor je dat paardje weg is.
17
Jammergenoeg heb ik smsjes verwijderd..
Meeerel schreef:@mylittlejoy
Het is niet zo slim om de chip niet op jou naam te zetten. Het is dat je een contract heb, anders zou je geen bewijs hebben.
Mensen, echt, op een chip staat wel eigendoms bewijs, echt waar.
Een contract is natuurlijk nog beter maar zzet wel de chip over! Dit is ook handig als je paard een keer iets overkomt!
Is het nou lastig, zo'n plaat gewapend beton voor je hoofd?