Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hafjelinger schreef:Ik vind het jammer dat je kritiek hebt op de jury.
Heb je wel eens aan de jury GEVRAAGD waarom je niet zo hoog scoort?
'Andere zeggen dat ik goed rijd' is natuurlijk geen argument. Het gaat om het oordeel van de jury, die is belangrijk. De jury houdt (als het goed is) geen rekening met ras, afkomst ect.
En daarbij, jij kiest er toch ZELF voor om die wedstrijden te rijden? Dan moet je ook het commentaar van de jury accepteren, die mensen zitten daar ten slotte voor jou!
welmoed__ schreef:hafjelinger schreef:Ik vind het jammer dat je kritiek hebt op de jury.
Heb je wel eens aan de jury GEVRAAGD waarom je niet zo hoog scoort?
'Andere zeggen dat ik goed rijd' is natuurlijk geen argument. Het gaat om het oordeel van de jury, die is belangrijk. De jury houdt (als het goed is) geen rekening met ras, afkomst ect.
En daarbij, jij kiest er toch ZELF voor om die wedstrijden te rijden? Dan moet je ook het commentaar van de jury accepteren, die mensen zitten daar ten slotte voor jou!
pfoe hee, doe es niet zo geïrriteerd.
En dressuur blijft een jury sport en er word wel degelijk naar het uiterlijk van een paard gekregen. Ik had een bonte en kreeg zo een paar punten aftrek hoor omdat de jury dan niet van een bonte hield.
Vjestagirl schreef:Nogmaals, wat wil je van ons horen? Dat de jury niet eerlijk is? De jury is vreselijk oneerlijk, jij bent Anky 2.0, Adelinde 5.8 met een scheutje Edward en zij zien het niet. Ze zouden jou op Totilas moeten zetten en je zou de olympische spelen nog winnen met een blinddoek en 1 hand op je rug. Maar ja, die haflinger hé...
Gelukkig ben jij van de lol met je knol en wil je de Z helemaal niet bereiken, anders zou je je er druk over maken.
Succes met je wedstrijden.