Zou het dus zeker niet meer op een Shet proberen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liekec schreef:Je mag wel kiezen. En alle kinderen zijn daar te lang, er wordt he-le-maal niks maar dan ook niks gecontroleerd door die mensen daaro. Ben er een keer geweest, en daarna noooit meer.
maritmistppc schreef:PonyParkCity is tot 12 jaar, als je te groot bent voor een pony zeggen ze daar echt wel wat van hoor:)
Ik ben niet vroeg in ppc, ik ben er tot nu toe 1x een weekend geweest en 1x een dagje...
Als ik BbyMistje niet heb neem ik gewoon een populaire pony als ik die nog kan grijpen... Om gewoon es mee te stappen...
Ik ben 1.66 en ik zou nog makkelijk op Cappuccino(1.25) of Banjo(1.29) kunnen! Banjo is net een C ponytje dus...
En als mensen zeggen als je zonder zadel op een pony zit dat je te groot bent, je moet altijd je benen dan zegmaar 5 cm korter rekenen, want als je er met zadel op dit heb je je benen in de beugels en die zijn normaal gesproken 5 cm korter dan je eigen voeten!
sarielover schreef:ja, ik ook :s al die veel te grote en zware kinderen...
merlexkus schreef:Ik zou gewoon niet gaan rijden, ik heb echt medelijden met die beesjes daar.
LOLLYYwood schreef:Ze kijken echt niet naar het gewicht in ponyparkcity hoor, ik ben vaak geweest, en er was daar eens een echt 'dik' iemand [sorry om het zo te zeggen, het is gewoon zo] en ze zeiden er niets op, haar lengte viel ook niet mee want ze kon meelopen.
Ver ontopic, ik had telkens Nicky. Zeer lieve pony, wel niet de grootste, maar superbetrouwbaar, ging vooruit op lichte hulpen en ik reed er gewoon op als m'n broertje op 'zijn' pony ging, zodat er iemand mee was in het park. Voor de rest stond ze op het stukje weiland dat we hadden afgemaakt met 3 longeerkoorden die we meehadden van thuis![]()
Kimmy is ook leuk! Ze is breedgebouwd en gaat goed vooruit
Mexy is dan wat dunner gebouwd en erg speels, kan op gegeven moment stoppen voor grasjes
Ik weet niet wat jou bedoeling is? Hele dagen rijden of soms eens een rondje maken?
maritmistppc schreef:Hey Mist is wel leuk en groot ik ben 1.65 en ik kan er nog op ze wil niet graag in golop maar dan mag eigenlijk ook niet ze is eigenwijs maar wel lief ze hoedt niet echt van rijden maar het is echt een knuffel beer!
Sypol_Rawr schreef:Laura__xxx schreef:Eerlijk gezegd zou ik helemaal niet naar PPC gaan.. Het lijkt mij veel leuker om gewoon op ponykamp te gaan.
Zij mag zelf bepalen naar welk vakantie park ze gaat hoor? Daar heeft bokt niks mee nodig, stelletje bemoeial.
Sypol_Rawr schreef:Laura__xxx schreef:Eerlijk gezegd zou ik helemaal niet naar PPC gaan.. Het lijkt mij veel leuker om gewoon op ponykamp te gaan.
Zij mag zelf bepalen naar welk vakantie park ze gaat hoor? Daar heeft bokt niks mee nodig, stelletje bemoeial.