Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik mijn paard aangespoord en lekker in draf op die mensen af. Ze doken gelijk de bosjes in en begonnen te schreeuwen dat IK moest uitkijken met mijn paard en dat de wereld voor iedereen was.
Wat ik toen heb gezegd zal ik maar niet herhalen

dreamgurliee schreef:Ik was een keer aan het rijden komt zo een man
man: en meisje wat is het voor een ras,
ik: een gelder
man: met stamboek?
ik: ja, hoezo ?
man: hoeveel kost ze
ik: het is een hij ?
man: hetzelfde
ik: niet te koop
man: je bent wel associaal zeg
ik had echt zo iets van huh het is mijn paard ?
Ik vind 't zo eerlijk gezegt ook wel erg brutaal klinken hoor...
!! (en nog luid toeterend aankomen scheuren
) 
:p
(is geen afgezet stuk fietsers/wandelaars etc iedereen kan en mag daargewoon overheen, er zijn ook speciale honden 'weides' bij ons en ook daar in de buurt, waar je hond los kan tussen hekjes opzich wel groot stukken en waar geen fietsers etc mogen komen)
) om?

) en moest poepen.
)
'
) EliseXJoelle schreef:Ik krijg vaak de reactie 'ohh wat een leukerd, wat heeft hij veel energie! Hij is zeker nog lekker jong?' Over mijn oudje van 22,5:p
Pas geleden was ik perongeluk in een hondenlosloop gebied geraakt, en was zo'n vrouw helemaal boos dat daar geen paarden mogen komen omdat daar honden loslopen. Heb me maar verontschuldigd en snel door gereden naar de andere kant om er weer uit te gaan.
Iemand die weet of er geen paarden mogen komen in een honden losloop gebied?
En de Shet die er bij stond, daar ging ik vaak mee fietsen. Heb heel vaak naar m'n hoofd geslingerd gekregen of ik de hond aan het uitlaten was. De Shet is ook in het theater geweest, bij een kinder-toneelstuk. Ik moest even wachten tot hij op mocht, dus in de tussentijd even lekker wandelen. Het theater was in het centrum van Amsterdam. Wat doe je dan? Juist, wandelen over het Leidse plein
We zijn toen ook in een café geweest en daar werd een heel toepasselijk lied gezongen, jullie mogen raden
EN een keertje met m'n eigen pony was er een klein meisje wat schreeuwde: "wat een dunnen poten!". Ja, m'n pony was wat mager, maar haar benen waren niet extreem dus
Kon er wel om lachen.
het was echt geweldig!! RusselNuwell schreef:'Goh, kijk wat een grote hond!'
Mensen die dit zeggen lijken ook nog altijd te denken dat ze erg origineel zijn. Waarop ik meestal voorover buig, mijn handen over mijn paards oren leg en iets zeg als 'sssht, hij heeft een identiteitscrisis', mensen kijken me daarna aan alsof ik lichtelijk gestoord ben, geen idee waarom...
'Wauw, wat een mooi sportpaard, wat issie netjes gedresseerd'
Eheh, right...
'Kan ik hem kopen?'
'Hoeveel frikadellen passen er uit een paard'
Ik uiterst serieus: 'Zo ongeveer 1000 denk ik zo.
-Jochie kijkt me heel verbaasd aan en fietst weer naar zijn vrienden om heel stoer te gaan vertellen dat er wel 1000 frikadellen uit 1 paard gaan-