Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thats_Me schreef:Als volwassene kun je natuurlijk ook lekker sparen en meer dingen kopen als je dat nodig hebtIk kon dat voorheen echt niet van m'n zakgeld. Was al blij als ik er 2-3 per jaar kon kopen. Snap ook niet hoe sommige jonge topicgangers dat hier doen.
Thats_Me schreef:Als volwassene kun je natuurlijk ook lekker sparen en meer dingen kopen als je dat nodig hebtIk kon dat voorheen echt niet van m'n zakgeld. Was al blij als ik er 2-3 per jaar kon kopen. Snap ook niet hoe sommige jonge topicgangers dat hier doen.
saswes schreef:Ik lees me suf op het moment in de oude 3 topics over dit onderwerp. Volgens mij heb ik een pegasus gekocht met de vleugels verkeerd om. Ik dacht al wat zit dat gek gisteren, maar toen las ik in een van de vorige topics dat dat inderdaad wel voorkomt. Iemand een plaatje van hoe ze horen?
Jin159 schreef:Thats_Me schreef:Als volwassene kun je natuurlijk ook lekker sparen en meer dingen kopen als je dat nodig hebtIk kon dat voorheen echt niet van m'n zakgeld. Was al blij als ik er 2-3 per jaar kon kopen. Snap ook niet hoe sommige jonge topicgangers dat hier doen.
Gaan Werken! ik kan nou echt stuk of 10 schleich kopen in 1 x, maar dat doe ik niet xD