Het is best leuk als je dit topic nog eens bekijkt als je 10 jaar ouder bent!
Nu weer on-topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ziamara schreef:nee, ik zou toch nog ewven wachten als ik jou was..
na een jaar ofzo ga je lekker sprongetjes maken.
denk nou niet al aan springen of een buitenrit, je verpest hem er alleen maar mee!
over een jaar kun je elke dag dat doen, als je het nu lekker rustig aan doet.
als je nu zo alles forceerd, heb je over een jaar een paardje dat helemaal verpest is.
Saartje08 schreef:ziamara schreef:nee, ik zou toch nog ewven wachten als ik jou was..
na een jaar ofzo ga je lekker sprongetjes maken.
denk nou niet al aan springen of een buitenrit, je verpest hem er alleen maar mee!
over een jaar kun je elke dag dat doen, als je het nu lekker rustig aan doet.
als je nu zo alles forceerd, heb je over een jaar een paardje dat helemaal verpest is.
Net stond er iets over spijkers op de balken doen....??
Maar dat heb je al weer weg gehaald..
iirrssjjee schreef:Alsof jij meteen recht liep bij je eerste stapjes...
Ne eik heb geen verstand van jonge paarden inrijden, maar ik weet wel dat als een paardje 4 weken ohz is, dat hij dan nog bezig is met balans zoeken. Dat dat moeilijk is met een ruiter op zn rug, met een zadel op zn rug. Het is nog allemaal nieuw voor m!
Heeft niks te maken met niet de voeten optillen, maar gewoon met dat die de balans nog niet heeft.

ziamara schreef:iirrssjjee schreef:Alsof jij meteen recht liep bij je eerste stapjes...
Ne eik heb geen verstand van jonge paarden inrijden, maar ik weet wel dat als een paardje 4 weken ohz is, dat hij dan nog bezig is met balans zoeken. Dat dat moeilijk is met een ruiter op zn rug, met een zadel op zn rug. Het is nog allemaal nieuw voor m!
Heeft niks te maken met niet de voeten optillen, maar gewoon met dat die de balans nog niet heeft.
heb je dat nou tegen mij
of ik gelijk recht liep met me eerste stapjes?
)