Van welk merk ben jij het meest tevreden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mjhlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:50

ik ben zeer tevreden over kingsland en pikeur:D

Jantine_

Re: Van welk merk ben jij het meest tevreden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:54

Eurostar, en qua sokken vind ik HH heel fijn. Qua jas heb ik er een van Equitheme die heel fijn is. Heb ook een dunner jasje van BR waar ik niet zo tevreden over ben, is heel kort (terwijl t maat M is) maarja ik ben dan ook wel erg lang.

Over het algemeen hebben alle merken wel spullen die qua prijs en kwaliteitsverhouding fijn zijn.

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:09

Eurostar, kentucky, kingsland, pikeur en animo ben ik erg tevreden over :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:56

Voor mezelf: Eurostar, kingsland, CSO & GPA, ariat

Paarden: Eurostar, eskadron, amigo/rambo, kentaur

Bianc_Sten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:00

x_Heidi schreef:
Harry's Horse vind ik Prima :+

Helemaal mee eens

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:25

HH, leuk spul voor betaalbare prijs!

an_ti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:58

Laarzen: Ariat, geen last bij inlopen gehad, goed te onderhouden en een mooie maar degelijke laars.

Sokken: Ik had eerst van Stapp Horse, maar ik zweette er verschrikkelijk in en ben sinds kort overgegaan op Kingsland sokken. Ze zitten fantastisch, extreem dun, lijkt wel een panty kousje en ik zweet er 10 x minder in. Ideaal dus! Een echte aanrader voor elke ruiter! :D

Rijbroeken: Ik vind Eurostar broeken vaak wel mooi en goede kwaliteit maar ik vind de stof vreselijk om mee te lopen, rijden is niet erg maar gewoon stalwerk erin doen, nee bedankt! Het schuurt verschrikkelijk bij mij. ;(
Ik heb een broek van Harry's horse, die zit gewoon goed, aan de ruime kant maar hij was zo leuk! :o
En ook broeken van Equi theme. Echt geweldige broeken, ze zitten perfect. Gaan helaas wel vrij snel kapot. #)

Bovenkleding: Dingen van BR en Eurostar zijn gewoon goed. En heb ook een fleece jack van Equi theme, erg lekker als 't wat kouder is.

Jas: Ik ben helemaal verslaafd aan de jassen van Equi theme. Winddichte jack's en goede kwaliteit. Zitten echt fantastisch!! *D

Cap: Ik heb altijd cap's gehad van Casco, maar de laatste modellen vind ik helemaal niet meer mooi.
Mijn nieuwe cap is van BR. Super ding!

Handschoenen: Heb ik van vele merken wel gehad maar de handschoentjes van Roeckle , daar zweer ik bij! Met name deze: Roeckl Gold Suprema Heerlijk voor in de winter.

Wedstrijdkleding: Rijbroek: Eurostar. Voor die paar minuten kan het er mee door.
Jasje(s): Pfiff en Harry's horse, mooie jasjes!
Onderhemd: Harry's horse.

Dekjes: Anky's zijn mooie dekjes, helaas glijden ze wel heel erg, en eigenlijk ook te dik.
BR dekjes zijn goede dekjes, en leuk! Ook ben ik tevreden over Harry's horse.

Peesbescherming: BR!!!

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:42

Cap: Kavalkade.
Rijbroeken: Eurostar. <3
Zadel: Ainsley.
Hoofdstel: Anky.
Dekjes: Vind Scapa erg fijn!
Sokken: Diversen.
Handschoenen: BR, en Kingsland.
Jas: Kingsland.
Bovenkleding: Verschillend..

Rob1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:04

Petrie laarzen en Pikeur rijbroek

wiske23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:10

Rijbroeken van Anky en pikeur zijn toppie.
Bovenkleding van Anky en Pk fijn spul voor te dragen.
Setjes is een vreselijke verslaving, wel mooi :j

Ahumm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:27

zadels stubben en albion
veel accesoires van imperial riding, vind ik een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben
dekens imperial riding (winterdeken en vliegendeken) en kieffer (regendeken met fleecevoering)
dekjes helaas kan het huidje van het paard alleen tegen lamswol --> mattes
rijbroeken eurostar, heerlijke pasvorm en sterk. Fatsoenlijke lengtematen!
bovenkleding Van Ter Stal Fashion :D
cap Kavelkade

19sunny81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:56

Harry's Horse heeft leuke en kwalitatief goede spullen voor een redelijke prijs. Ik ben zeer tevreden over Harry's Horse!

visiontimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:32

GPA Air S
Deze cap zit erg mooi, is van licht materiaal en ventileert goed, de binnenkant kan gewassen worden. mijn geld zeker waard!
De kingsland vesten
Ik ben lang en heb altijd moeite om goed passende vesten qua mouwen en lente te vinden maar zij hebben gewoon goede pasvormen. Kingsland is wel 'echt duur maar met de vesten kan je echt lang doen.
De Ariat rijbroeken
Ik draag vooral hoge modellen en deze broeken zitten echt heel mooi. Qua stof zijn ze heel prettig enaan de onderkant heb je ipv klittenband stretchstof; dus geen jeuk meer!
De animo rijjasjes
Deze jasjes zij heel mooi aansluitend, hebben een mooie taille en vallen mooi. De stof is super, ook echt waterafstotend maar is tegelijkertijd minder verstikkend dan normale jasjes.
Horseware ireland
Hun producten zijn super! goed sterk materiaal en mooie pasvorm. De kleding is erg comfortabel, de dekjes en dekens blijven lang goed.
Een vrouw in de horseware shop zei dat er bij hun wasserette HW dekens van 25 jaar oud komen die er nog steeds als nieuw uitzien.
de Oster borstels
heb ze 5 jaar geleden gekocht, was ze minimaal 2x per jaar en zijn nog steeds goede volle borstels.
DeNiro boots
Zitten echt super, mooi leer en ik vond het meer dan waar voor mijn geld.
Roeckl handschoenen
blijven lang mooi en zitten heerlijk.
Saint Lourdes saddlery
ik heb een zadel van saint lourdes en ben nog nooit zo tevreden geweest. Hij ligt heel mooi op mijn paard zn rug, is heel zacht om op te zitten en heel een fijne zit. Het leer is van goede kwaliteit. Hele mooie prijs! hoor er alleen maar goede verhalen over..
De eskadron eventing peeskappen
de dichte voorkant beschermen mijn paard zn voorbenen super tijdens springen en stretchen goed mee, voor en achter bij de pees.

PonyLovert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 17:18

BR hebben wel goede wedstrijdkledij

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:20

Voor mijn cap, handschoenen, borstels, jassen en dekjes heb ik altijd harry's horse en dat zit prima en de kwaliteit is ook prima..
Ik heb voor handschoenen ook al meerdere andere merken gehad, zoals Imperial riding en global, maar die waren binnen no time stuk..
Ook vind ik de jassen van BR helemaal geweldig, heb nu een zomer en winterjas
Heb ook een global jas, maar die is te groot uitgevallen om mee te kunnen rijden, dus gebruik ik m voor gewoon

Hoewel ik voor mijn leren jodpurs dan weer wel imperial riding heb, en die heb ik inmiddels al een jaar of 3 ofzo..

Voor rijbroeken had ik altijd eurostar en dat beviel mij prima, maar binnen een paar maanden tijd ben ik van maatje 36 naar 38 gegaan en zelfs de 38 zit nu strak, dus ben ik overgestapt op HV polo broeken en die bevallen ook prima, nog genoeg ruimte in de 38... terwijl ik in de andere merken niet eens kom, maar 40 is weer te groot.. Ik heb ook een global broek die goed zit, terwijl ik ook een andere heb die echt vreselijk zit..

Sokken heb ik van Stapp horse, Hv polo en burlington. Bulington vind ik echt geweldig, maar kan ze bijna nergens meer vinden :S Weet iemand misschien waar je ze nog kan krijgen??

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:59

Burlingtons kun je volgens mij gewoon bij de bijenkorf krijgen *D

Bordeaux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:07

Rijbroeken: Eurostar
Dekjes: scapa, schockemuhle, eurostar
Hoofdstellen: kieffer, pagony
Zadels: hulsebos

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:08

showteam schreef:
Burlingtons kun je volgens mij gewoon bij de bijenkorf krijgen *D

ok dank je dan zal ik daar eens kijken als ik er in de buurt ben, want bij een ruitersportzaak hebben ze die niet meer..

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:09

Fouganza en Horka(wel de rijbroeken met leren zitvlak! en de cap's) en Fouganza de jassen! en ahndschoentjes

annaa14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:38

Anky en Harry's horse.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:21

rijbroeken: eurostar
cap: horka
jas: mountain horse

en sokken en shirts van harry's horse en happy valley.

ReneeMonty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:15

Ik heb van allerlei merken spullen. Ben over Horka, Br, HH, Imperial riding over bijna alle spullen wel tevreden. De peesbeschermers van het ruitergilde zijn ook goed na twee jaar bijna dagelijks gebruik zien ze er nog knap uit. Daarentegen de rijbroeken van het ruitergilde koop ik nooit meer. Zijn meer broeken voor mensen die 1 maal per week rijden is mijn ervaring. Want ik reed er dagelijks mee en de broek was versleten na twee weken. ;( Vliegendeken van anky is ook erg fijn vooral de driehoekssingel want daardoor gaat nooit de singel los. Kavalkade heb ik een hoofdstel van was niet goedkoop maar daar is de kwaliteit dan ook weer naar is heel soepel leer. Verder heb ik een staldeken van Hkm die gaat ook alweer zo'n 2/3 jaar mee en ziet er goed uit. Van Hh heb ik mijn body protector zit heel lekker.:Y)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:21

Rijbroeken heb ik altijd eurostar :j. Zijn de enige broeken die lekker zitten, goed passen en niet achterlijk duur zijn.

Dekens: horseware absoluut :j

Dekjes: Eskadron pads en Eurostar pads of BR

Hoofdstel: Kieffer

Verdere kleding heb ik vaak harryhorse/equiteme of ik koop sportkleding ervoor (o'neill, adidas, nike).

Schoenen: Ariat :D

Zadel: euroriding.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:23

Mondoni, HH, Equi Theme, HKM :)

OneLovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:24

Anky rijbroek zitten super lekker en zijn fijn!. Scappa dekjes en uitrijdeken zijn super. ;)