Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sweetxhorse schreef:Ik ga het ook eens proberen![]()
Mijn droompaard (als die er ooit komt) zou rustig moeten zijn, maar niet té rustig. Wegschieten onder het rijden mag wel gebeuren, maar moet niet elke keer gebeuren natuurlijk.Een beetje grof gebouwd vind ik niet erg, maar moet niet té grof zijn natuurlijk
. En ik vind pony's leuker dan paarden.
Zo. Das mijn verhaal
Elfenor schreef:Mijn 'droompaard' kwa karakter is rustig in de omgang, maar temperamentvol onder het rijden.
Mag gerust eens bokken en wegschieten, maar er mag geen kwaad inzitten.
vosje456 schreef:En welke ras bij mij ?
Ben 12 jaar en rond de 1,75. En ben een beetje stevig. Qwa pony wil ik een rustige maar wel snel lieve knuffel pony/paard. Niet sloom maar liever te sloom dan een hitte petitheb een wiselend karater maar 9 van de 10 x blij . De rassen die ik leuk vindt zijn een haflinger,kwpn en een fjord.
![]()
Ben benieuwd
audrey_ann schreef:Ik ben ook benieuwd wat jullie er van vinden.
Krijg misschien een eigen pony/paard namelijk en heb geen idee welk ras ik wil.
Ik ben 15 jaar, rond de 1,70 lang en ongeveer 53 kg. Ik ben dol op paarden waar een beetje uitdaging in zit, maar het moet ook niet té zijn. Ze mogen van mij best ontdeugend zijn maar ook voor je willen rijden. Ik heb ervaring met pony's en paarden. Rijdt op dit moment een pony. Ik heb veel geduld en ben vaak zelfs te lief voor een paard. Het liefst wil ik wel dressuurwedstrijden gaan rijden en ik houd ook wel van een buitenritje. Heb nog niet echt één passend ras gevonden wat eruit springt...
geeske304 schreef:ik hou van pony`s die heel geduldig zijn.
maar ze mogen wel werklustig zijn.
ook af en toe een bok ofzo maakt niet uit.
een vertrouwde en vriendelijke uitstraling vind ik ook belangrijk.
en die niet snel ergens van om kijken.
maar toch wel weer wat pit in zich heeft.
p.s. ik ben 1,70 en groei niet veel meer.
en ik weeg 45 kg.
Moontje1991 schreef:Nou ik weet zeker dat niemand gaat raade welk ras ik fijn vindt. (en heb)
Maar toch mischien komen er wel grappige dingen op.
Ik hou niet van saaie paarden in de zin van het zelfde als half nederland heeft.
Ik hou van paarden die aan de hand rustig en vriendelijk zijn.
Ik houdt van paarden met snelheid en wendbaarheid.
Ik hou van paarden die rustig in het koppie zijn ook onder het zadel.
Ik houdt niet van grote paarden.
Nouja je zou het zo moeten kunnen weten maar ik denk dat er maar weinig mensen die richting op denken.
Niet spieken in mijn profiel he mensen.